۱۳۹۳ تیر ۲۸, شنبه

حکومت آخوندها، مذاکرات اتمی و سیاست از این ستون به آن ستون!

 حکومت آخوندها، مذاکرات اتمی و سیاست از این ستون به آن ستون !
مذاکرات اتمی حکومت آخوندها و  کشورهای 5+1 در پایان مهلت شش ماهه بدون هیچ نتیجه ای پایان یافت و این مذاکرات برای چهار ماه دیگر تمدید شد. در حالی که آخوند علی خامنه ای بر دو راهی سرنگونی قادر به تصمیم گیری نیست، گذشت زمان به ضرر حکومت آخوندها در حال عمل کردن است. تحریمهای کمر شکن همچنان به قوت خود باقی است، اقتصاد رژیم پا به گور ولایت در آستانه فروپاشی قرار گرفته ، برگ های چانه زنی رژیم در عراق و سوریه از دست رفته است و تضادهای درونی حکومت آخوندها روز به روز تشدید می شود.

تمدید مدت مذاکرات اتمی این سوال را در ذهن متبادر می کند که در چهار ماه آینده قرار است چه اتفاقی بیافتد و یا چه موضوعی مورد بحث قرار بگیرد که در شش ماه گذشته امکان پرداختن به آن نبوده است؟ جواب چندان پیچیده نیست!

آنچه بر هر ناظر وقایع سیاسی و اجتماعی ایران واضح و آشکار است آنکه حکومت آخوندها در حالی که در بحرانهای به هم پیوسته ی مرگبار غوطه ور است هیچ چشم انداز و نقشه مسیری برای برون رفت از این اوضاع بحرانی در اختیار ندارد. در این شرایط بحرانی حکومت ضد تاریخی ولایت فقیه سیاست از این ستون به آن ستون را در پیش گرفته است تا شاید از این رهگذر فرجی حاصل شود و «سلسله آخوندیان» بتواند به حیات خود ادامه یابد.

از آنجا که بواسطه «توافق اتمی ژنو» برنامه بمب سازی آخوندها متوقف شده است، از زمان شروع بحران اتمی برای اولین بار زمان به ضرر حکومت آخوندها در حال عمل کردن است و کشورهای غربی عجله ای برای حصول توافق ندارند. از سوی دیگر همانگونه که حکومت آخوندها در انتهای بازه شش ماهه با بر باد دادن ذخیره اورانیوم بیست درصدی، تشدید تضادهای درونی و از دست دادن برگهای چانه زنی در عراق و سوریه  در موقعیتی بسا ضعیف تر و شکننده تر وارد مذاکرات شد در چهار ماه آینده نیز اگر در جایگاه متزلزل تری نسبت به شرایط حاضر قرار نگرفته باشد قطعاً در موقعیت بهتری نخواهد بود.
       
آخوند «علی خامنه ای» و رژیم پا به گور ولایت انتخاب های زیادی در پیش رو ندارند در واقع انتخاب بین «ماندگاری» یا «سرنگونی» نیست انتخاب در «چگونگی سرنگون شدن» است.

----