۱۳۹۳ آذر ۲۵, سه‌شنبه

رونمایی از «ماهیت کثیف» و «ضد بشری» جریان منحوس «اصلاح طلب حکومتی»

 رونمایی از «ماهیت کثیف» و «ضد بشری» جریان منحوس «اصلاح طلب حکومتی»
آخوند سید محمد موسوی بجنوردی از نزدیکان آخوند خمینی و از اعضای ارشد تشکیلاتی آخوندی موسوم به «مجمع روحانیون مبارز» با خبرگزاری سپاه تروریستی پاسداران (فارس) مصاحبه ای انجام داده و طی آن از ماهیت کثیف و ضد بشری حکومت آخوند ها و بویژه ماهیت جریان منحوس «اصلاح طلب حکومتی» پرده برداری کرده است.

این آخوند مفت خور حکومتی که به اصطلاح «اصلاحطلب» هم شناخته می شود با بی شرمی تمام و وقاحت آخوندی در مورد «هموطنان بهایی» عنوان کرده است: «هیچ‌ وقت ما نمی‌گوییم بهایی حق تحصیل آزاد دارد، اصلاً ]بهایی[ حقوق شهروندی ندارد»

این آخوند جنایتکار، «فرمان ۸ ماده‌ای» آخوند خمینی خون آشام را «مدرن‌ ترین (!) و مترقی ‌ترین (!) حقوق شهروندی» دانسته و «منشور حقوق شهروندی» دولت آخوند حسن روحانی را برگرفته از این فرمان عنوان می کند. وی اضافه می کند :

«وقتی آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد و تصمیم گرفت منشور حقوق شهروندی را تدوین کند، معاون حقوقی ایشان (خانم امین‌زاده) از بنده نیز برای تدوین آن درخواست همکاری کرد. البته چند تن از حقوقدانان دیگر مثل مرحوم کاتوزیان هم شرکت داشتند. ما در ۵-۶ جلسه این متن را که بعدا آقای رئیس جمهور در تلویزیون آن را اعلام کرد، تدوین کردیم و روح آن را از فرمان ۸ ماده‌ای امام (ره) گرفتیم و این فرمان را به عنوان یک دستورالعمل، پیش روی خود قرار دادیم و قدری آن را باز کردیم.»

گفتنی است کاسه لیسان ولایت فقیه (اصلاح طلبان حکومتی) در سال گذشته با جنجال رسانه ای سعی داشتند از به اصطلاح «منشور حقوق شهروندی» آخوند حسن روحانی کلاه گشاد دیگری به منظور «مدره نمایی» در رژیم قرون وسطایی آخوندها فراهم سازند و در حالی که حکومت آخوندها در زمان انتصاب آخوند حسن روحانی «رکود دار» اعدام در سراسر جهان است، با این ترفند این حکومت وحشی را در انظار جهانیان بزک و آرایش نمایند.

در ادامه این مصاحبه آخوند موسوی بجنوردی برای بازگشت به قدرت و تصاحب سهمی از سفره چپاول و غارت در نظام آخوندی به دم تکان دادن برای آخوند خامنه ای اقدام می کند و خیانت خود، آخوند محمد خاتمی و گروه موسوم به «مجمع روحانیون مبارز» به «آرمان آزادی» مردم ایران را در جریان قیام های سال 88، از پرده بیرون می اندازد:

«بعد از سخنرانی حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای در نماز جمعه 29 خرداد 88 ، مجمع روحانیون برای راهپیمایی اطلاعیه داده بود. من عضو مجمع روحانیون هستم و پیغام دادم که اگر راهپیمایی کنید من از مجمع خارج می‌شوم و باید راهپیمایی را لغو کنید. آقای خاموشی رئیس سازمان تبلیغات که شاگرد من هست پیشم آمد و من گفتم نباید با رهبری مخالفت شود. بعد به آقای خاتمی زنگ زدم و گفتم باید اعلام کنید که مجمع روحانیون امروز راهپیمایی ندارد و ایشان نیز پذیرفتند. بعد از آن، آقای ضرغامی به من زنگ زد و گفت کاری کنید که قبل از ساعت 2 بیانیه را بدهند تا ما در اخبار آن را اعلام کنیم. به آقای مجید انصاری زنگ زدم و گفتم من مساله لغو راهپیمایی را مطرح کردم و آقای خاتمی هم قبول کرد چون آیت‌الله خامنه‌ای گفته و ما با ایشان مخالفت نمی‌کنیم. اطلاعیه صادر و در اخبار ساعت 2 خوانده شد. همان روز از طرف بیت رهبری با من تماس گرفتند و تشکر کردند. به هر حال خط قرمز ما، ولایت فقیه است.»

بجنوردی در ادامه این گفتگو، در پاسخ این سوال که: «کسی هم در مجمع با این نظریه شما مخالفت کرد؟»، گفت: «خیر، من گفتم شرعا برای ما جایز نیست و تمام افراد پذیرفتند وقتی ولایت فقیه می‌گوید نباید راهپیمایی کرد، ما باید تبعیت کنیم در غیر این صورت اگر کسی در این راهپیمایی کشته می‌شد، خونش به گردن ما می‌افتاد.»

گفتنی است علی رغم خیانت کاسه لیسان ولایت فقیه و آخوندهای مفت خور حکومتی و خزیدن اکثر ایشان به زیر عبای آخوند علی خامنه ای، مردم دلاور ایران با عبور از جریان منحوس «اصلاح طلب حکومتی»  در بعد از ظهر روز شنبه سی خرداد 1388 با شجاعت وصف ناشدنی به خیابان ها ریختند و در زیر ضربات باطوم و اشک آور و گلوله برای اولین بار شعار «مرگ بر خامنه ای» را در خیابانهای تهران طنین انداز کردند. شهید راه آزادی «ندا آقا سلطان» و دهها تن دیگر در همین روز بدست عوامل وحشی حکومت آخوندها به شهادت رسیدند. لازم به یادآوری است شعار «مرگ بر خامنه ای» در بلوغ خود در عاشورای 88 به شعار محوری «مرگ بر اصل ولایت فقیه» تبدیل شد و تا کنون به عنوان راهنما و قطب نمای آزادی راهگشای انقلاب نوین مردم ایران بوده و راه را بر بند بازی های امثال آخوند مفت خور موسوی بجنوردی بسته است.

گفته های آخوند محمد موسوی بجنوردی و اعترافات وی به خیانت های مکرر «کاسه لیسان ولایت فقیه» مهر تایید دیگری بر این حقیقت اثبات شده است که حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه در تمامیت خود یک دستگاه آدم کشی و جنایت است که در آن جای مهره ها عوض می شود ولی در ماهیت آن تغییر صورت نمی گیرد. 

----