۱۳۹۲ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

ویدیو// سندی از فرهنگ هرزه ی آخوندی!

 سندی از فرهنگ هرزه ی آخوندی! دروغ و دروغ گویی، همراه  و همزاد و همنشین با نام آخوند است. فرهنگ فاسدِ دروغ گویی را ایرانیان در بیش از سه دهه حاکمیت آخوندهای مفت خور با گوشت و پوست خود لمس کرده اند.

از روزی که خمینی با یک سری حرفهای پوچ و توخالی ایرانیان را فریب داد و به قدرت رسید تا وقتی هاشمی رفسنجانی به عنوان رفرمیست وارد عرصه شد. از وقتی آخوندی شیاد به نام خاتمی دوباره با دروغ گویی و فریبی به نام اصلاحات، خونی تازه در درون رگهای سیستم فاسد جمهوری اسلامی تزریق کرد تا وقتی که احمدی نژاد – این پروش یافته و محصول فرهنگ آخوندی- وارد عرصه سیاسی شد و تا همین اواخر که حسن روحانی ملقب به روباه بنفش با یک سری وعده و وعیدهای پوچ مجدداً بر سری تعدادی نادان شیره مالید. در تمامی عمر ننگین حکومت ضد ایرانی ولایت فقیه ، دروغ و دروغگویی همراه  یکی از پایه های تداوم "سلسله آخوندیان" بوده است.

چندی پیش قسمتی از سخنرانی یک آخوند بر روی اینترنت منتشر شد که به بهترین وجه دروغ و دروغ گویی و فرهنگ آخوندهای فاسد را در معرض دید همگان قرار می دهد. متن این سخنرانی به ظاهر اخلاقی را مرور کنیم تا به عمق فاجعه ای که بر کشور ما رفته و می رود، بهتر واقف شویم.   


"یک دروغ دیگه هم جایز است! اونم دروغ به زن است، به زنش هم آدم میتونه دروغ بگه! برای اینکه چَمِش رو بدست بیاره. میگه برای من طلا بخر، بگو چشم! 18 عیار یا 14 عیار؟ نگو ندارم، تو که میدونستی من طلبه ام، پس چرا زن من شدی؟ من که ندارم! چی؟ نگو، بد هست ! بگو می خرم! بگو می خرم! فقط دعا کن ان شاء الله یک پولی برسه. چشم، چشم، همش بگو چشم. یک پیرهن بخر،چشم. چادر بخر، چشم. من رو ببر مشهد، چشم. آمریکا ببر، چشم. هیچ "نه" نگو! حالا یک چیز دیگه می خواستم بگم، دیدم، خانمها پشت پرده ناراحت می شوند. اون رو نگفتم. گفتم چی؟ گفتم چَمِش را بدست بیار! یک چیز دیگه بد هست، اون رو بگم. اگر زن نبود می گفتم. بله! زنها چون هستند اون رو نمی گم بد هست. برای اینکه چَمِش رو بدست بیاری. همش سرش شیره بمال! هی دروغ بگو! هی دروغ بگو! حالا اون نمی دونه که شما داری دروغ میگی، فکر میکنه داری راست میگی، دیگه محبت شما میره تو دل اون! دیگه میمیره برات! این همه دروغ گفتی، ولی حالا بعضی ها ناشی هستند، وقتی زن می گیرند همش به زن شون راست می گن. خوب راست که میگی! ندارم، مگر بابات کی بود؟ ننه ات کی بود؟ اینقدر دستور میدی! مگه تو نمی دونستی من ندارم. چرا زن من شدی! دعوا، مرافه، صبح می روند کلانتری، می روند، مامور انتظامی،... چی؟ دروغ بگو! دروغ بگو! بگو چند سال دیگه می خواهیم از این محل برویم شمیران، کشکی! نیاوران، اونجا هواش بهتره، اصلاً نمی خوای بری [نیاوران]، بگو! شب ها، هی دروغ بگو! تا صبح! تا صبح تا میتونی هر چی که بتونی به زنت دروغ بگی جایزه!"

این سخنرانی را با سخنرانی معروف خمینی در بدو ورود به ایران در بهشت زهرا مقایسه کنید، بدون شک دروغهایی مشابه را در آن خواهید یافت.  

اگر در سخنرانی فوق جای کلمه "زن" با "ملت ایران" تعویض شود! فرایندی را نشان می دهد که خمینی قبل از به قدرت رسیدن و پس از آن به انجام رساند. فرآیندی را نشان می دهد که هاشمی رفسنجانی دقیقاً مو به مو به اجرا گذاشت! مسیری را نشان می دهد که خاتمی شیاد، احمدی نژاد و روحانی دقیقاً طی کرده و می کنند. این فرهنگ و راهکاری برای همه ی آخوندهای ضد ایرانی است تا بتوانند به حکومت ننگین شان ادامه دهند.

آری! دروغ و دروغگویی آفت جامعه امروز ماست و تا وقتی حاکمیت آخوندهای مفت خور در کشور برقرار است این آفت خانمانسوز در کشور ما وجود خواهد داشت.

مرگ بر اصل ولایت فقیه ! 



 ----