۱۳۹۳ تیر ۷, شنبه

بزرگترین گردهمایی سالانه ی شورای ملی مقاومت ایران برگزار شد

 بزرگترین گردهمایی سالانه ی شورای ملی مقاومت ایران برگزار شد
بزرگترین گردهمایی سالانه ی شورای ملی مقاومت ایران در ویلپنت پاریس برگزار شد. این گردهمایی که با حضور دهها هزار تن از ایرانیان مخالف حکومت جمهوری اسلامی و بیش از ششصد چهره ی برجسته بین المللی از پنج قاره و شصت و نه کشور جهان همراه بود، روز گذشته ششم تیر ماه (مصادف با 27 ژوئن) برگزار گردید.

خانم مریم رجوی رییس شورای ملی مقاومت ایران در این گردهمایی با ارایه ی تحلیلی از شرایط ایران و منطقه به ایراد سخنرانی پرداخت و شرایط رژیم ولایت فقیه و موقعیت مقاومت سراسری مردمی را تشریح نمود.

مریم رجوی در این گردهمایی گفت: "مرحله پایانی رژیم ولایت فقیه، خود را در پنج نشانهٴ بزرگ ظاهر می کند: آمادگی اجتماعی برای قیام و آزادی، شکاف فزاینده در رأس رژیم، عقب نشینی آخوندها از برنامه بمب سازی، فرو رفتن رژیم در دو جنگ کثیف در عراق و سوریه و مهمتر از همه، آمادگی مقاومتی که می تواند تحولات را به سوی سرنگونی دیکتاتوری دینی، و آزادی مردم و میهنش پیش ببرد."

رییس شورای ملی مقاومت ایران با اشاره به گوشه ای از بحرانهای روز افزون رژیم ولایت فقیه ادامه داد: " بعد از روی کارآمدن آخوند روحانی که با شعار اعتدال به میدان آمده بود، پشتیبانان آنها فریاد کشیدند که راه برون رفت رژیم از بحران بزرگش پیدا شد. ما گفتیم به عکس، رژیم ولایت فقیه به مراتب ضعیف تر از قبل شده است. با این حال، بفرمایید این گوی و این میدان. ببینیم با آزادی و حقوق بشر، با برنامه تولید بمب هسته ای و با سیاست تجاوزکارانه در عراق و سوریه، چه می کنید."

وی ادامه داد: "حالا نگاه کنید که آخوند روحانی، مسیر هشت ساله خاتمی را فقط در هشت ماه طی کرده است. ]وی[ نه برای مردم ایران، رفاه اقتصادی و حقوق بشر آورده و نه برای رژیم، ثبات و استحکام. در عوض، سرکوب و اعدام به طرز بی سابقه یی افزایش یافته است. معادل بیش از نیمی از بودجه عمومی در دولت روحانی، صرف سرکوب و جنگ افروزی می شود. زیرا این رژیم از خطر اعتراض و خیزش مردم می هراسد."

رجوی افزود: "امروز، 67 درصد واحدهای صنعتی تعطیل شده، ارزش پول رسمی، 80 درصد سقوط کرده، سیستم بانکی، ورشکست شده، نظام کشاورزی ویران شده، نیمی از شهرهای کشور دچار کم آبی است، محیط زیست به فاجعه کشیده شده است. و چنان فقری جامعه را فراگرفته که بیشتر مردم، به یارانهٴ نقدی که در روز فقط 42سنت است، نیازمند شده اند. آخوندهای حاکم، همه چیز را صرف سرکوب و جنگ افروزی و تروریسم کرده اند و این، علت اصلی تورم و فقر و گرسنگی مردم ایران است. این روزها آخوند روحانی بیهوده می کوشد ساختار رژیم ضدتاریخی ولایت فقیه را با صدقه و سبد کالا حفظ کند! بحران اقتصادی کشور، راه حلی جز سرنگونی رژیم ولایت فقیه ندارد."

رییس شورای ملی مقاومت ایران طی سخنرانی خود به تشریح وضعیت کنونی کشور عراق پرداخت و گفت: "راه حل یکی بیش نیست و آن هم، کنار گذاشتن مالکی است. راه حل، خلع ید از رژیم ایران است و تشکیل یک دولت دموکراتیک و فراگیر است." رجوی ادامه داد: "در همین جا تأکید می کنم که مذاکره با فاشیسم دینی و کمک خواستن از آن برای حل مسألهٴ عراق و مهار بحران، نتیجه ای جز فرو بردن مردم عراق در باتلاق کشتار و جنگ داخلی ندارد." خانم رجوی با اشاره به موضع گیری های قبلی شورای ملی مقاومت ایران در خصوص عراق می گوید:"من یازده سال پیش گفتم که خطر سلطه رژیم آخوندها بر عراق، صد بار بیشتر از خطر اتمی است. و این اثبات شد. حالا زهر از دست دادن عراق برای آخوندها، صد بار کشنده تر از زهر اتمی است."

رییس شورای ملی مقاومت ایران بار دیگر خاطر نشان کرد که "دشمن اصلی مردم ایران و تمام منطقه، رژیم ولایت فقیه است و باید سرنگون شود."

خانم رجوی در ادامه ی سخنان خویش گفت: "رژیم آخوندی در داخل و خارج ایران، به توطئه ها و اقدامات گسترده علیه مجاهدین و مقاومت ایران دست می زند. از جمله با هزاران نوشته، صدها کتاب، دهها فیلم و سریال تلویزیونی و صدها نمایشگاه علیه مجاهدین. راستی اینها برای چیست؟ به خاطر این است که از محبوبیت و اثرگذاری همین مقاومت، می ترسند. با این همه، آخوندها مدعی اند که این مقاومت در داخل ایران، پایگاهی ندارد! پاسخ ما این است: آزادی و امنیت اعضا و هواداران این مقاومت را تأمین کنید تا یک راهپیمایی در خیابانهای تهران برگزار کنند، آن وقت می بینید که چگونه سراپای رژیمتان را در می نوردند."

او در ادامه گفت: "آخوندها می گویند که به درازا کشیدن عمر 35ساله رژیمشان، نشانهٴ قدرت آنهاست. پاسخ ما این است:  اعدام و شکنجه را متوقف کنید. تا همه ببینند که این رژیم پوسیده حتی 35 روز دوام نخواهد آورد."

مریم رجوی در این گردهمایی با اشاره به عظم مردم ایران برای کسب آزادی گفت: بله، نقشه مسیر ما این است که اگر برای رسیدن به آزادی، باید از هفت خان سرکوب و زندان و شکنجه و تیرباران گذشت، اگر برای رسیدن به آزادی باید از هفت خان اتهام و شیطان سازی و خنجر و خیانت عبور کرد، اگر برای رسیدن به آزادی باید از هفت خان هفتاد ابتلا و آزمایش گذشت، آری، آری، ما در نبرد آزادی، برای صدها هفت خان دیگر حاضر و آماده ایم."

خانم رجوی گفت: "بله ما می گوییم حکومت آخوندها به پایان کار خود رسیده است. ایران ما، تیول مرتجعان ضدایرانی و رژیم ولایت فقیه نیست. ایران ما، دور باطل خاتمی و احمدی نژاد و روحانی نیست. رژیم رکورد دار جهانی اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم، باید سرنگون شود. این حکم تاریخ است. این حکم صد و بیست هزار شهید راه آزادی است. و این فریاد اجتماع امروز ماست که: فاشیسم دینی باید سرنگون شود!"

در گردهمایی سالانه شورای ملی مقاومت ایران شخصیت هایی چون جو لیبرمن سناتور پر نفوذ دموکرات آمریکا، هوارد دین رییس پیشین حزب دموکرات آمریکا، رودی جولیانی شهردار اسبق نیویورک، آلخو ویدال کوآدراس نایب رئیس پارلمان اروپا، جولیو ماریا ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا، برنار کوشنر وزیر اسبق امور خارجه فرانسه، جان بولتن سفیر اسبق ایالات متحده در سازمان ملل، نیوت کینگرینچ و جان دنیس هسترت از روسای پیشین کنگره ی آمریکا، هیاتی از کنگره ی ایالات متحده و هیات های پارلمانی و شخصیت های سیاسی از شصت و نه کشور جهان به ایراد سخنرانی در حمایت از دموکراسی و تحقق آزادی در ایران پرداختند.

همچنین پیام های تصویری ویژه ای از سناتور سرشناس جان مک کین، سناتور رابرت منندز رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا، سناتور کارل لوین رئیس کمیته نیروهای مسلح در سنای آمریکا و اد رویس رییس کمیته ی روابط خارجی کنگره آمریکا در حمایت از مقاومت ایران پخش گردید.

گفتنی است شورای ملی مقاومت ایران سازمانیافته ترین تشکُل مخالف حکومت جمهوری اسلامی است که در راستای جذب و همسو کردن تمامی مخالفان جمهوری خواه این حکومت می کوشد. وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی، شورای ملی مقاومت ایران را به عنوان خطرناکترین تشکیلاتی که می تواند نسبت به گردهم آوری نیروهای مختلف سیاسی و براندازی جمهوری اسلامی اقدام نماید، طبقه بندی کرده است.

----