۱۳۹۳ اسفند ۲۰, چهارشنبه

شکست سنگین آخوند رفسنجانی و دود شدن رویای کاسه لیسان ولایت (اصلاح طلبان حکومتی)

 شکست سنگین آخوند رفسنجانی و دود شدن رویای کاسه لیسان ولایت (اصلاح طلبان حکومتی)
روز سه شنبه 19 اسفند آخوند محمد یزدی به ریاست مجلس خبرگان در «سلسله آخوندیان» منصوب شد و تلاشهای چند ماهه آخوند رفسجانی که از طرف باند کاسه لیسان ولایت (اصلاح طلبان حکومتی) نیز پشتیبانی می شد، ناکام ماند.

نتایج رای گیری که توسط رسانه های حکومتی منعکس شده است نشان می دهد که آخوند رفسنجانی فقط موفق به کسب 24 رای از مجموع 73 رای گردیده است و رقیب وی -آخوند محمد یزدی- 47 رای را بدست آورده است. این ترکیب آرا که بدون دخالت مراکز قدرت در پروسه این انتصابات امکان پذیر نبود به خودی خود نشان می دهد که افسار مجلس به اصطلاح خبرگان تا چه میزان در دست سپاه پاسداران و خامنه ای است.    

ناکامی آخوند رفسنجانی از کسب کرسی ریاست خبرگان آخوندی را می توان ادامه سیاست حذف وی از نظام ولایت فقیه دانست که پیش از این نیز در جریان رد صلاحیت ها در انتصابات خرداد 92 بروز یافته بود.

آخوند رفسنجانی اما همزمان با برگزاری انتصابات خبرگان، اقدام به انتشار مصاحبه ‌ای کرد که پیشاپیش زهر شکستش را کم اثر کند. او در این گفتگو با روزنامه حکومتی شرق در روز 19 اسفند گفت: «فقط یک وقت کار هیأت‌ رئیسه خبرگان حساس می‌ شود و آن موقعی است که بخواهد رهبری جدید انتخاب شود. اساس این است و ممکن است در 20 یا 30 سال و کمتر و بیشتر یک‌ بار اتفاق بیفتد. بقیه‌ اش عمدتاً سخنرانی است... در این وسط، خیلی کار نیست. آن لحظه ی حساس مهم است. برای آن لحظه حساس حتماً لازم نیست رئیس باشم، کافی است عضو خبرگان باشم. انسان در خبرگان می‌ تواند صحبت کند و نظرش را بدهد و اگر بخواهم، تأثیرگذار هم خواهم بود.»

صحبت های رفسنجانی اشاره مستقیم به مرگ آخوند خامنه ای -رهبر«سلسله آخوندیان»- دارد. پیش از این روزنامه فیگارو بر اساس گزارش منابع اطلاعاتی کشورهای غربی  و با توجه به بیماری سرطان، شانس زنده ماندن آخوند خامنه ای را حداکثر دو سال تخمین زده بود.

ناکامی آخوند رفسنجانی در قبضه کرسی ریاست خبرگان آخوندی و مصاحبه وی با روزنامه حکومتی شرق که در آن عملاً مرگ آخوند خامنه ای را آرزو می کند علاوه بر آنکه شدت و حدت جنگ گرگها در نظام پا به گور آخوندی را نشان می دهد، منعکس کننده این واقعیت است که دست رفسنجانی و شرکای کاسه لیس وی (باند اصلاح طلب  حکومتی) تا چه میزان خالی است.

راهکار آخوند رفسنجانی پس از ناکامی در کسب ریاست مجلس خبرگان آخوندی عملاً آرزوی مرگ برای خامنه ای و حواله به آینده ای نامشخص است که شاید برای حفظ روحیه تعدادی از جوانان جمارانی و پامنبری مناسب باشد ولی به هیچ وجه برای طرف حسابهای غربی کافی نیست. فعل و انفعالات این چند روز حاوی این پیام روشن برای کشورهای غربی است که چیزی به نام افراطی و غیر افراطی در حکومت ولایت فقیه وجود ندارد و آنچه تا به حال بر آن امید بسته بودند بیشتر زاییده توهم جماعتی ابله در کاخ سفید به سردستگی «باراک حسین اوباما» است.

گفتنی است پیش از این چهل و هفت تن از سناتورهای سنای ایالات متحده در نامه ای سرگشاده به سران حکومت آخوندها هشدار داده بودند که توافق اتمی که به امضاء نمایندگان کنگره آمریکا نرسد می تواند تنها تا پایان ریاست جمهوری «باراک حسین اوباما» معتبر باشد و تضمینی برای ادامه آن وجود ندارد. در واکنش به این نامه، «باراک حسین اوباما» در عباراتی مضحک که نشان از سادگی وی و عدم شناخت ماهیت حکومت قرون وسطایی آخوندها دارد مدعی شده بود:«این نکته جالبی است که ببینیم شماری از اعضای کنگره می‌خواهند با تندروهای ایران به هدف مشترکی برسند.»

ناکامی رفسنجانی در کسب کرسی ریاست مجلس به اصطلاح خبرگان که خبرگزاری فرانسه آن را به به عنوان یک «شکست سنگین برای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور سابق» مخابره کرده است، فراتر از همه جنجالهای خبری یک باخت بزرگ برای باند کاسه لیسان ولایت فقیه و شخص متوهمی به نام «باراک حسین اوباما» است.

آنچه واضح است اینکه حکومت استبدادی ولایت فقیه با مصرف تمامی منابع مشروعیت خود در سی و چند سال گذشته یک حکومت بریده از مردم محسوب می شود که ظرفیت هیچگونه اصلاحی را ندارد و تاریخ مصرف باند «کاسه لیسان ولایت» (اصلاح طلبان حکومتی) برای بزک چهره کریه حکومت آخوندها مدت های زیادی است که به پایان رسیده است.

----