۱۳۹۲ بهمن ۲۳, چهارشنبه

ویدیو// آخوند انصاریان: اگر حکومت را از ما بگیرند دمار از روزگارمان در می آورند!

  ویدیو// آخوند انصاریان: اگر حکومت را از ما بگیرند دمار از روزگارمان در می آورند!
با وخیم شدن شرایط حکومت آخوندها و زیر علامت سوال رفتن پایه های مشروعیت آنها، آخوندهای مفت خور حکومتی به جنب و جوش افتاده اند و از وحشت سرنگونی، عنان از کف داده و نیات باطنی خود را بدون پرده پوشی بیان می کنند و اعترافات عجیبی بر زبان می رانند. به قسمتهایی از سخرانی آخوند انصاریان از آخوندهای مفت خور حکومتی توجه کنیم:

"بعد از 1500 سال، حکومت رو از دشمن گرفتیم، اسلحه رو گرفتیم، بیت المال رو گرفتیم و تحویل اهل بیت دادیم. برای حفظ این سه نیرو باید هر هزینه ای رو پرداخت. چون اگر دوباره، بوسیله دشمنان داخلی و صهیونیست خارجی و مسیحیت اروپایی و آمریکایی از ما این حکومت رو بگیرند، اسلحه رو بگیرند، بیت المال رو بگیرند، دماری از روزگار ما در بیاورند که نتوانیم جبران کنیم."

صحبت های آخوند مفت خور انصاریان علاوه بر اینکه دشمنی دیرینه آخوندها با تاریخ و فرهنگ ایرانی را نشان می دهد و ماهیت ضد ایرانی این قشر مفت خور و انگل را به نمایش می گذارد از سوی دیگری اعترافی آشکار از میزان منفوریت حکومت آخوندها در بین مردم ایران و کارنامه ننگین حکومت ولایت فقیه در سی و پنج سال گذشته است.


گفته های آخوند انصاریان بار دیگر نشان می دهد که این قشر مفت خور تا چه اندازه به منابع نامشروعی که توسط این حکومت  برای ایشان حاصل شده وابسته هستند و حاضرند برای حفظ آن همه نوع هزینه ای پرداخت کنند. این سخنان  تاییدی دیگر است بر  این واقعیت که تنها راه اصلاح حکومت آخوندها سرنگونی تام و تمام آن است.    

پیش از این آخوند علم الهدی در اظهاراتی کم سابقه به وضعیت بحرانی و ناپایدار حکومت آخوندها اعتراف کرده بود و وحشت خود را از نصب برخی پلاکاردها در سطح شهر با مضمون شعارهای هنگام انقلاب اینگونه بیان نموده بود: "در یکی از پلاکاردها من دیدم که شعاری با عنوان «سلطه پهلوی باید براندازی شود» نوشته شده بود، این شعار اگر در قالب پلاکارد باشد، این شبهه را برای مردم ایجاد می کند که منظور، حکومت فعلی است."

گفتنی است آخوند احمد جنتی نیز در اعترافی مشابه عنوان کرده بود "حفظ نظام بر عهده کسانی است که خدمتگزار خدا باشند ولو اینکه در اقلیت باشند." که به طور ضمنی اعترافی تاریخی به بی پایگی اجتماعی حکومت آخوندها بود.

از دیگر آخوندهای حکومتی که در طی دو ماه گذشته به صحنه آمده و نسبت به سرنگون شدن حکومت آخوندها اعتراف کرده است احمد خاتمی می باشد که وی نیز در یک اعتراف کم نظیر برای اولین بار به وجود مخالفان حکومت پوسیده ولایت فقیه در داخل کشور اذعان کرد و آنها را به پنج دسته تقسیم بندی نمود که تقریباً شامل تمام مردم ایران می شد.

آنچه مسلم است اینکه حکومت پوسیده ولایت فقیه با ریزش شدید پایه اجتماعی مواجه است و با خرج تمام منابع مشروعیت خود در سی و پنج سال گذشته، با سرعت زیادی به سمت سرنگونی و زباله دانی تاریخ پیش می رود و از این پس اعترافات عجیب و غریب بیشتری را از زبان آخوند های حکومتی شاهد خواهیم بود.  

مشاهده ی ویدیو:

----