۱۳۹۳ آذر ۹, یکشنبه

دولت آخوند حسن روحانی عامل سیاست «سرکوب در داخل» و «فریب در خارج»

 دولت آخوند حسن روحانی عامل سیاست «سرکوب در داخل» و «فریب در خارج»
در روز شنبه 8 آذر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در دولت آخوند حسن روحانی در جلسه غیر علنی مجلس حکومت آخوندها ظاهر شد تا در مورد مذاکرات هسته ای وین توضیحاتی ارائه کند.

به گزارش رسانه های حکومتی به گفته غلامعلی جعفرزاده ایمن‌ آبادی، نماینده رشت در مجلس حکومت آخوندها، ظریف در سخنان خود تاکید کرده است وی مانع طرح مسائل «حقوق بشری» و «برنامه موشکی» در مذاکرات وین شده است.

گفتنی است سران حکومت آخوندها بویژه آخوند علی خامنه ای – رهبر سلسله آخوندیان- همواره از گره خوردن «بحران هسته ای» به مسایل «حقوق بشری» و ارتباط آن با دخالتهای منطقه ای حکومت ولایت فقیه، ابراز وحشت نموده اند.

گفته های اخیر محمد جواد ظریف صریح ترین اعتراف به ماموریتی است که از سوی رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه به وی و دولت آخوند حسن روحانی محول شده است. این گفته ها تاییدی است که دولت آخوند حسن روحانی عامل سیاست «سرکوب در داخل» و «فریب در خارج» و در نقش یک تدارکاتچی به منظور «فریب جامعه جهانی» و نجات رژیم پا به گور آخوندها در حال عمل کردن است.

گفتنی است به نتیجه نرسیدن گفتگوهای اتمی بین حکومت ولایت فقیه و کشورهای 5 + 1 و تمدید هفت ماهه آن نشان می دهد که طرح حکومت آخوندها در «فریب جامعه جهانی» موفق نبوده است.    

با توجه به تحولات سیاسی اخیر در کنگره و سنای ایالات متحده آمریکا و تضعیف بیش از پیش «باراک حسین اوباما» و همفکران وی به نظر می رسد خط مشی دولت آمریکا در قبال گفتگوهای هسته ای در ماههای آتی سخت تر گردد به علاوه آنکه تحریمهای بین المللی بر علیه حکومت آخوندها همچنان به قوت خود باقی است و احتمال افزایش تحریمها و وضع تحریمهای جدید نیز وجود دارد. همچنین سقوط قیمت نفت و شکاف روز افزون حکومت و مردم عرصه را بیش از پیش بر حکومت ضد ایرانی آخوندها تنگ خواهد کرد.

به عقیده کارشناسان حکومت ضد ایرانی آخوندها در نهایت مجبور است بین «تقابل با جامعه جهانی» و یا «سر کشیدن جامهای زهر پیاپی» دست به انتخاب بزند. تمدید هفت ماهه مذاکرات اتمی این انتخاب را به تاخیر می اندازد ولی راهی برای خروج از بحران و نجات رژیم پا به گور آخوندها نیست. پیش بینی می شود در پایان مهلت تمدید شده، حکومت آخوندها در موقعیتی بسا ضعیفتر در مقابل این انتخاب سرنوشت ساز قرار گیرد. انتخابی که هر چه باشد چشم انداز سرنگونی را برای حکومت آخوندها در پی دارد.
----