۱۳۹۳ بهمن ۳۰, پنجشنبه

پیام خامنه ای به محمد خاتمی در پی ممنوع التصور شدن (طنز)

 پیام خامنه ای به محمد خاتمی در پی ممنوع التصور شدن (طنز)
در پی «ممنوع التصویر» و «ممنوع السخن» شدن حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی، رهبر جمهوری اسلامی  در نامه ای ضمن برشمردن خدمات ایشان، برای آینده آقای خاتمی خطوطی را ترسیم کردند. متن این پیام پدرانه بدین شرح است:

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی،

شنیده شده است پس از آنکه به مصلحت نظام اسلامی تصمیم گرفته شد که از این پس «ممنوع التصویر» و «ممنوع السخن» شوید  با آغوش باز پذیرای این امر ولایی شده و بلافاصله پس از دریافت این خبر با بیان جمله زیبای «ما اصل را قبول داریم» به تعریف و تمجید از جمهوری اسلامی پرداخته اید و در ادامه از اینکه از این پس نمی توانید کما فی السابق برای «حفظ نظام» و دفاع از «اصل مترقی ولایت فقیه» سخنوری نماید، غبطه خورده اید و یادآوری کرده اید که هنوز چند چشمه «خدعه اسلامی» در زمینه «مردم سالاری دینی» در آستین دارید و هنوز چند صباحی از «تاریخ مصرف» شما باقی مانده است و از خود برای کمک به «نظام اسلامی» در اجرای پروژه هایی چون «روباه قهوه ای» در سال 96 و پس از آن «روباه سیاه» در افق 1400 اعلام آمادگی نموده اید.
   
ضمن تشکر از خدمات گذشته و حال شما لازم به یادآوری بود  که شما تنها «ممنوع التصویر» و «ممنوع السخن» شده اید ولی کماکان «رقاصی اسلامی» شما آزاد است. با توجه به نزدیکی ایام انتصابات سال آینده و با توجه به عنایات حضرت «باراک حسین اوباما» - روحی له الفدا-  مقرر گردید که اگر نظام اسلامی به حول و قوه الهی دوام آورد جنابعالی کما فی السابق با «رقاصی» در رسانه های سبز، فیس بوک و رسانه های نزدیک به دولت فخیمه زمینه گرم شدن تنور «انتصابات اسلامی» را فراهم آورید.

لازم به توضیح نیست که ایفای نقش موثر شما پیش درآمد ادامه بهرمندی جنابعالی از حقوق و مزایای نظام اسلامی است و بسته به عملکرد شما ممکن است حتی اجازه هنر نمایی در نمایشنامه های بعدی نظام اسلامی را داشته باشید.
امید است با توجه به سوابق درخشان در فنون رقص های اسلامی بویژه رقصای شکسته (Break) از این آزمون ولایی نیز سربلند بیرون آیید.

سید علی حسینی خامنه ای
28 ربیع الثانی 1436      

----