۱۳۹۲ تیر ۱۸, سه‌شنبه

نکات مهم سخنان حسن روحانی -دبیر وقت شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی- پس از حوادث 18 تیر


امروز 18 تیر، روز تاریخ ساز و سالگرد قیام دانشجویی تیر 78 می باشد. ضمن گرامی داشتن این روز بزرگ و تاریخ ساز بد نیست که نگاهی به سخنان آقای کلید در خصوص این قیام تاریخی داشته باشیم تا بهتر با سوابق رییس جمهور منتخب رژیم آشنا شویم. دکتر(!) حسن در 18 تیر 78 دبیر شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی بوده است که نقش پر اهمیتی در سرکوب دانشجویان و به خاک و خون کشیدن آنها داشته است. خوب است بدانیم حسن روحانی چند سال بعد در جایی عنوان کرد که خود او شخصا و با صلاحدید خود بسیج را برای سرکوب دانشجویان وارد صحنه کرده است. 
به مرور سخنان حسن روحانی که چند روز پس از 18 تیر 78 عنوان شده است بپردازیم:


انقلاب ما در هر مقطعي نياز به يك پالايش دارد و اين حوادث چند روزه زمينه‌اي را براي پالايش جديد در انقلاب ما و نظام ما بوجود آورده است.

اينها خيلي پست‌تر و حقيرتر از آن هستند كه بخواهيم نسبت به آنها تعبير حركت براندازي را مطرح كنيم.

ديروز نسبت به اين عناصر دستور قاطع داده شد، ديروز غروب دستور قاطع صادر شد تا هر گونه حركت اين عناصر فرصت طلب، هر كجا كه باشد با شدت و با قاطعيت برخورد شود و سركوب شوند. مردم ما شاهد خواهند بود كه از امروز نيروي انتظامي، نيروي قهرمان بسيج حاضر در صحنه، با اين عناصر فرصت‌طلب و آشوبگر – اگر جرات ادامه حركت مذبوحانه داشته باشند- چه خواهند كرد.

بي‌ترديد آنهايي كه به آشوب و تخريب اموال عمومي و تعرض به نظام در اين چند روز مشغول بوده‌اند، در دادگاه‌هاي صالحه ما محاكمه خواهند شد و طبق قوانين و مقررات به مجازات خواهند رسيد.

اهانت به مقام ولايت، اهانت به ملت است. اهانت به ايران است. اهانت به اسلام است. اهانت به مسلمانان است.

مشروح این سخنان را می توانید از سایت حکومتی فارس ملاحظه کنید

لینکهای پیشنهادی:

--
این صفحه ی فیسبوک را اگر دوست داشتی لایک بزن. فضایی است برای بحث و گفتگوی مستقیم و دریافت لحظه ای آخرین عکس ها، مطالب و نظر ها: