۱۳۹۳ بهمن ۶, دوشنبه

از تایید حکم ترور «سلمان رشدی» تا نامه پراکنی فکاهی به جوانان اروپا

 از تایید حکم ترور «سلمان رشدی» تا نامه پراکنی فکاهی به جوانان اروپا
روح الله خمینی بنیان گذار سلسله آخوندیان حدود سه ماه و نیم پیش از مرگش در 29 بهمن 1367 فتوای ترور «سلمان رشدی» نویسنده انگلیسی کتاب «آیات شیطانی» و تمامی ناشران آن  را صادر نمود.

متن این فتوی به شرح زیر است:  

باسمه تعالی
انّا لله و انّا الیه راجعون،

به اطّلاع مسلمانان غیور سراسر جهان می‌رسانم، مؤلف کتاب «آیات شیطانی» که علیه اسلام و پیامبر و قرآن، تنظیم شده ‌است، همچنین ناشرین مطلع از محتوای آن، محکوم به اعدام می‌باشند. از مسلمانان غیور می‌خواهم تا در هر نقطه که آنان را یافتند، سریعاً آنها را اعدام نمایند تا دیگر کسی جرئت نکند به مقدسات مسلمین توهین نماید و هر کس که در این راه کشته شود، شهید است ان شاءالله؛ ضمناً اگر کسی دسترسی به مؤلف کتاب دارد ولی خود قدرت اعدام او را ندارد، او را به مردم معرّفی نماید تا به جزای اعمالش برسد.
و السّلام علیکم و رحمةالله و برکاتة.

روح‌الله الموسوی الخمینی
۲۹ بهمن ۱۳۶۷ / ۱۷ رجب

پس از مرگ خمینی و حدود شانزده سال پس از این ماجرا آخوند علی خامنه ای «ولی فقیه دوم» در «سلسله آخوندیان» درسال 1383 مجدداً به تایید حکم ترور «سلمان رشدی» اقدام می کند.  آخوند علی خامنه ای در به اصطلاح پیام به حجاج در سال 1383، «سلمان رشدی» را «مرتد مهدور الدم» خطاب می کند که این سخنان بلافاصله در صفحه اول روزنامه تایمز لندن منعکس می شود.

خامنه ای در این پیام ضمن حمله به غرب از جمله می گوید: "... آنها ]غربیها[ از احترام به همه‌ مذاهب سخن می‌گويند، اما از «مرتد مهدور الدمی» چون «سلمان رشدی» حمايت می‌کنند و در راديوی دولتی انگليس، سخن کفرآميز بر ضد مقدسات اسلامی می‌ پراکنند."

گفتنی است تروریست لبنانی «مصطفی مازح» و از اعضای حزب‌الله لبنان، از جمله کسانی بود که برای کشتن «سلمان رشدی» اقدام کرد و در هنگام بمب ‌گذاری در یک هتل در مرکز لندن، به خاطر عملکرد زود هنگام بمب، به هلاکت رسید. همچنین  بنیادی آخوندی موسوم به «پانزده خرداد» مبلغ دو میلیون و هشتصد هزار دلار جایزه برای «ترور» نویسنده انگلیسی «سلمان رشدی» اختصاص داده است.

اکنون پس از حمله تروریستی به نشریه «شارلی هبدو» به بهانه  چاپ کاریکاتور پیامبر اسلام و کشته و زخمی شدن دهها تن در قلب پاریس موج عظیم محکومیت جهانی این اقدام تروریستی شرق و غرب عالم را درنوردیده است. حکومت آخوندها - بانکدار مرکزی تروریسم - در انزوای کم سابقه ای قرار گرفته و با سوابق اعمال ننگین تروریستی بیش از هر زمان دیگری خود را آماج این امواج ضد تروریستی در سراسر جهان احساس می کند.

بازنگری متن «حکم ترور» نویسنده انگلیسی به بهانه توهین به پیامبر اسلام که توسط آخوند خمینی صادر شده و توسط آخوند علی خامنه ای مورد تایید قرار گرفته است به سادگی مشخص می کند که اقدام  تروریستی پاریس و حمله تروریستی به نشریه «شارلی هبدو» در واقع ادامه خطی است که مبداً و منادی آن امثال آخوندها خمینی و خامنه ای هستند.        

نکته جالب توجه اما اینکه آخوند خامنه ای در چنان فلاکت و بدبختی دست و پا می زند و پایان حکومت فاشسیتی- تروریستی ولایت فقیه را چنان نزدیک می بیند که با وقاحت آخوندی و با وحشت از این امواج ضد تروریستی به نامه پراکنی به جوانان اروپا و آمریکا اقدام نموده است. آخوند خامنه‌ای در پیامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از آنها خواسته است اجازه ندهند «تروریستهای تحت استخدام» به‌ عنوان نمایندگان اسلام معرفی شوند. .وی مذبوحانه تلاش کرده است بین آنچه در پاریس رخ داده و آنچه او نمایندگی می کند تفاوت قائل شود.

آخوند خامنه ای مرتجعی متعلق به عصر ماموت ها گمان می کند که می توان در عصر ارتباطات و دنیای جدید سی و شش سال کارنامه ترور و جنایت و رفتارهای زننده وحوش اطلاعاتی و سگان سپاهی و بسیجی با اقلیت های قومی و مذهبی و زنان در ایران را به زیر فرش جارو کرد و با یک نامه مضحک در پوشش ارشاد جوانان اروپا و آمریکا به سفید سازی کارنامه ننگین حکومت ولایت فقیه پرداخت. زهی خیال باطل !

خامنه ای گویا از فرط استیصال عقل خود را از دست داده و فراموش کرده است که ده سال پیش خود وی بود که مهر تاییدی بر حکم  ترور «سلمان رشدی» کوبید و همین چند ماه پیش بود که در حکومت اسلامی تحت امر وی یک جوان سی و هفت ساله به نام «محسن امیر اصلانی» به علت دگراندیشی و جرم مضحک «بدعت در دین و توهین به حضرت یونس» اعدام شد. او فراموش کرده است که آیت الله کاظمینی بروجردی روحانی شیعه و مخالف اندیشه پوسیده ولایت فقیه  اکنون زیر حکم اعدام قرار دارد و دهها دگر اندیش و مخالف سیاسی در سیاهچالهای حکومت وی تنها به علت ایستادگی در برابر اسلامی که ولایت فقیه آن را نمایندگی می کند تحت شدید ترین شکنجه ها قرار گرفته اند.

آنچه مسلم است اینکه حکومت پا به گور آخوندها با کارنامه ننگین سی و شش ساله چنان در جامعه جهانی رو سیاه و منفور است که شامورتی بازیهای آخوند خامنه ای و نامه پراکنی های فکاهی وی نه تنها دردی را از اندیشه رو به مرگ ولایت فقیه دوا نخواهد کرد بلکه موجبات استهزاء و خنده جهانیان را فراهم خواهد نمود. بی علت نیست که سایت حکومتی موسوم به «دولت بهار» با شکوه و شکایت از بی اعتنایی رسانه های غربی به این نامه فکاهی، عنوان می کند: «رسانه های غربی با گذشت بیش از 15 ساعت از انتشار پیام مقام معظم رهبری، این پیام بسیار مهم را در بایکوت خبری گذاشته‌اند»          

----