۱۳۹۳ شهریور ۲۳, یکشنبه

جامهای زهر پیاپی در انتظارحکومت آخوندها

 جامهای زهر پیاپی در انتظارحکومت آخوندها
جان کری وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا ضمن رد همکاری با حکومت آخوندها برای مقابله با گروه تروریستی داعش (دولت اسلامی عراق و شام)  بر لزوم سر کشیدن جامهای زهر پیاپی توسط این حکومت قرون وسطایی تاکید نمود.

بنا به گزارش سایت وزارت خارجه آمریکا جان کری همکاري احتمالي با رژيم ايران در عراق را نيازمند دريايي از تغييرات در سياستهاي اين رژيم دانست و مصادیق آن را از جمله تغییر بنیادی سیاست در قبال مذاکرات هسته اي، حمايت از گروه هاي تروريستي در منطقه و همچنين حمايت از رژيم سوريه برشمرد.  

وزير خارجه آمريکا افزود: «آيا کسي تصور مي کند که فردا اين اتفاق بيفتد؟ نه. بنابراين پاسخ قطعاً منفي است و قرار نيست چنين همکاري صورت پذيرد.»

وی تصريح كرد كه رژيم ايران از تروريسم در مناطق مختلف حمايت مي كند به همين دليل به اعتلاف بين المللي عليه تروريسم راه ندارد. وي ضمن مخالفت با شركت رژيم ايران در اجلاس پاريس گفت: رژيم ايران اكنون عميقاً با نيروهايش در سوريه درگير است و  سپاه پاسداران در صحنه حضور دارد. حضور رژيم ايران در نشست پاريس مناسب نيست.

گفتنی است در حال حاضر یک اعتلاف گسترده بین المللی شامل دهها کشور و از جمله ده کشور عربی برای مقابله با گروه تروریستی داعش تشکیل شده است و قرار است اجلاسی در همین راستا در روز دوشنبه در پاریس برگزار شود.

گفته های جان کری تا حدود زیادی خط و خطوط سیاست آمریکا در قبال مذاکرات هسته ای را نیز نشان می دهد به عبارت دیگر گفته های جان کری را می توان به عنوان پیش شرط های ایالات متحده برای رفع تحریمها و فشارهای سیاسی و اقتصادی بر  حکومت آخوندها قلمداد نمود. 

چنانچه پیش بینی می شد اگر در ماههای آتی رژیم تهران «جام زهر اتمی» را به طور کامل سر بکشد در مرحله بعد خلع ید از این حکومت قرون وسطایی  در منطقه به عنوان هدف بعدی سیاست خارجی ایالات متحده در دستور کار قرار دارد. آگاهان و تحلیل گران از عقب نشینی حکومت آخوندها از دخالت در امور کشورهای همجوار به عنوان «جام زهر منطقه ای» یاد می کنند و آن را مکمل «جام زهر اتمی»  بر می شمارند. گفتنی است در صورت عقب نشینی های اتمی و منطقه ای «جام زهر اجتماعی» لاجرم بر حکومت قرون وسطایی آخوندها تحمیل خواهد شد که در شرایط انفجاری جامعه چشم انداز آن چیزی جز سرنگونی حکومت آخوندها نخواهد بود.  

با نزدیک شدن به پایان مهلت مذاکرات اتمی رژیم پا به گور آخوندها باید بین مقابله با جامعه جهانی و یا سر کشیدن جامهایی زهر پیاپی به یک انتخاب مهم دست بزند انتخابی که هر چه باشد چشم انداز آن گورستان و زباله دانی تاریخ خواهد بود به عبارت دیگر انتخاب بر سر رفتن یا ماندن نیست انتخاب بر سر چکونگی سرنگون شدن است. 

----