۱۳۹۳ مهر ۴, جمعه

تظاهرات ایرانیان در مقابل مقر ملل متحد و «روضه خوانی» آخوند حسن روحانی

 تظاهرات ایرانیان در مقابل مقر ملل متحد و «روضه خوانی» آخوند حسن روحانی
به رغم بارش باران شدید بار دیگر ایرانیان حضور نماینده حکومت آخوندها در مقر ملل‌ متحد را محکوم کردند. به گزارش خبرگزاریهای بین المللی همزمان با سخنرانی آخوند حسن روحانی در ملل متحد هزاران تن از هواداران شورای ملی مقاومت ایران به تظاهرات دست زدند.

تظاهر کنندگان در نیویورک تأکید کردند دیکتاتوری آخوندها رژیم اعدام، کشتار و شکنجه و مهمترین صادرکننده تروریسم و تهدید اصلی صلح بین‌المللی است. آنها در شعارهای خود تاکید کردند که مردم ایران این رژیم را نمی‌خواهند و برای سرنگونی تام و تمام آن عزم جزم دارند.

خبرنگار تلویزیون سی.ان.ان در گزارشی از این تظاهرات  با اشاره به حضور شخصیتهای برجسته آمریکایی گفت: «من با بسیاری افراد جوان و مسن در این‌جا صحبت کردم. آنها روی سه موضوع اصلی انگشت می‌گذارند: نقض حقوق‌بشر و اعدامها در ایران، حمایت رژیم ایران از بشار اسد و جاه‌ طلبیهای هسته ‌یی این رژیم».
  
سناتور تام داشل رهبر اکثریت و ریاست پیشین سنای آمریکا و سفیر جان بولتون نماینده اسبق ایالات متحده در ملل متحد از جمله شخصیت های برجسته آمریکایی بودند که در جمع ایرانیان حاضر شدند و در حمایت از مردم و مقاومت ایران و لزوم برقراری دموکراسی و آزادی در ایران به سخنرانی پرداختند.

همچنین  خانم مریم رجوی ریس شورای ملی مقاومت ایران در پیامی که در این تظاهرات قرائت شد ضمن ارائه تحلیلی از شرایط ایران ومنطقه حضور آخوند حسن روحانی در ملل متحد را به شدت محکوم کرد. خانم رجوی گفت: « پذیرش این فرد، در ملل‌متحد که از زمان انتخابش بیش از 1000 نفر اعدام شده‌اند، در تعارض آشکار با همه ارزشهایی است که ملل‌متحد برای دفاع از آنها ایجاد شده است. در حالی که ایالات متحده و سازمان ملل و اروپا از جنگ‌افروزی این رژیم در سوریه، از قتل‌عام روزانه عراقیها توسط شبه ‌نظامیان ولایت‌فقیه و از سیاست تجاوزگرانه این رژیم در یمن و سایر کشورها به ‌روشنی آگاهند، چگونه نماینده این رژیم در سازمان ملل پذیرفته می‌شود؟» 

در همین حال آخوند حسن روحانی در سخنرانی خود در ملل متحد بار دیگر به فرافکنی پرداخت. در حالی که تنها دو روز پیش از این سخنرانی، زندانی عقیدتی محسن امیر اصلانی 37 ساله  پس از تحمل هشت سال زندان به اتهام مضحک «فساد فی الارض،  بدعت در دین و تفسیر جدید از قرآن» در زندان رجایی شهر کرج به دار آویخته شد، آخوند حسن روحانی در یک تلاش عبث برای بزک چهره حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه به انتقاد از داعش و القاعده و افراطی گری اسلامی پرداخت.

آخوند حسن روحانی در حالی که حکومت آخوندها از سر نا چاری و در ضعیف ترین شرایط و پس از اعمال تحریمهای کمر شکن به پای میز مذاکرات اتمی کشانده شد در یک فرافکنی دیگر مذاکرات اتمی را از «نه در اثر تهدید و تحریم» بلکه از روی «اراده» خواند و تاخیر در حصول توافق را به ضرر «اقتصاد و تجارت طرف مقابل» و «توسعه و امنیت منطقه ای» دانست و بر «ادامه غنی سازی» و «ضرورت اجتناب از زیادی خواهی های طرفهای درگیر در مذاکرات» تاکید کرد.
    
چنانچه پیش از این انتظار می رفت با گذشت یک سال و ترکیدن بادکنک «اعتدال» در سطح داخلی و بین المللی حنای آخوند حسن روحانی نیز رنگ باخته است و این آخوند حکومتی به ناچار و از روی استیصال به روضه خوانی های معمول آخوندی روی آورده است؛ روضه خوانی هایی که به نظر نمی رسد دردی را از رژیم پا به گور آخوندها دوا نماید.
  
آگاهان و تحلیل گران معتقدند رژیم ولایت فقیه بر سر «دو راهی سرنگونی» باید بین جامهای زهر پیاپی یا تقابل با جامعه جهانی به یک انتخاب سرنوشت ساز دست بزند. انتخابی که هر چه باشد چشم انداز آن برای حکومت آخوندها جز زباله دانی تاریخ نخواهد بود و این سرنوشت تمام حکومت های بریده از مردم است.

----