۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

مواضع مشترک «وحوش ولایت» و «کاسه لیسان ولایت» در مورد کشتار تابستان 67

 مواضع مشترک «وحوش ولایت» و «کاسه لیسان ولایت» در مورد کشتار تابستان 67
جلسه استیضاح وزیر علوم کابینه آخوند حسن روحانی برگزار شد و رضا فرجی دانا عزل گردید. از نکات جالب توجه در این جلسه رد و بدل شدن جملاتی در جنگ گرگها بود که گوشه ای از جنایت علیه بشریت در تابستان 67 و موضع باندهای مافیایی حاکم بر کشور را نسبت به این جنایت ضد بشری نشان می دهد.

به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون امنیت رژیم در مجلس حکومت آخوندها در این جلسه استیضاح در انتقاد از وزیر معزول، گفت:
«انتصاب افراد مساله ‌دار و سوء استفاده از شبکه‌های ارتباطی نیز مسائل دیگری است که باید عنوان کرد. این افراد با استفاده از شبکه‌های رسانه ‌ای به صورت گسترده مطالبی را برای اساتید ارسال می‌کردند. یک نمونه از آن‌ها که برای ۴۰۰ نفر از اساتید دانشگاه ارسال شد این است: «خروج یک کمپرسی جوانان ۱۸ و ۱۹ ساله از اوین در سال ۶۷ هیچ تعریفی جز جنایت نداشته، من که سال‌ها پیش این را دیدم و به اسم ضرورت انقلابی تعبیر کردم کور بودم»؛ چرا سیاه ‌نمایی می‌کنند؟ چه کسی این را دیده؟»

گفتنی است که جمله ‌ای که آصفری نقل کرده، بخشی از «نامه یکی از سرداران اخراجی سپاه به محمد نوری‌زاد» است که در تیرماه ۱۳۹۱ در وب‌ سایت رسمی نوری‌زاد منتشر گردید؛ در بخشی از این نامه آمده بود:
«من حالا می‌فهمم خروج یک کمپرسی جنازه جوانان ۱۸ و ۱۹ ساله از در زندان اوین در سال ۶۷ هیچ تعریفی جز جنایت نداشته و من که سال‌ها پیش این کمپرسی‌های پر از جنازه را به چشم خود دیده بودم و آن را به اسم ضرورت انقلابی توجیه کرده بودم، یک کور به تمام معنا بوده‌ام. کوری که به صورت ظاهر، چشم داشته اما جنایت را به ضرورت تفسیر کرده و از روی خون بچه‌های مردم گذشته و بر آن پا نهاده است.»

جالبتر از سخنان محمد حسن آصفری پاسخ وزیر به اصطلاح «اصلاح طلب» به اتهامات وارده است، رضا فرجی دانا در مقام پاسخگویی می گوید:
«یک ایمیل ضد انقلابی را کسی توزیع کرده، پرونده این فرد آمده هیات بدوی وزارت علوم و اخراج کرده، ما با کسی شوخی نداریم، ما به ضد انقلاب باج نمی‌دهیم...؛ من از ورود یکی اساتید ضد انقلاب جلوگیری کردم و گفتم که حقوقش را هم باید پرداخت کنیم تا تکلیف نهایی مشخص شود، اما حق ورود به دانشگاه ندارد».

لاریجانی پس از این سخنان فرجی دانا گفت: «امروز شدیم صندوقچه اسرار آقایان». فرجی دانا هم گفت: «برای این ‌که صندوقچه سنگین نشود، اجازه بدهید این را ادامه ندهیم.»

چنانچه از شواهد امر به نظر می رسد یکی از اساتید دانشگاه افشاگری «یکی از سرداران اخراجی سپاه» در مورد کشتار سال 67 را به وسیله ایمیل برای 400 استاد دانشگاه ارسال کرده است که این مسله برای «وحوش ولایت» در مجلس حکومت آخوندها گران آمده است اما وزیر به اصطلاح «اصلاح طلب» دولت آخوند حسن روحانی با افتخار اذعان می کند که در وزارت تحت مدیریت وی استاد مذکور به علت ارسال این ایمیل از دانشگاه اخراج شده است و با ضد انقلاب شوخی نداشته و به ضد انقلاب باج نمی دهد. به عبارت دیگر همانگونه که پاسدار علی لاریجانی رییس مجلس حکومت آخوندها در ادامه اعتراف کرده است، جنایت علیه بشریت در سال 67 صندوقچه اسرار جناههای مختلف حکومت آخوندها و از جمله باند مافیایی موسوم به اصلاح طلب است.
  
گفته های وزیر به اصطلاح «اصلاح طلب» کابینه آخوند حسن روحانی در پاسخ به انتقادات «وحوش ولایت» به خوبی جنگ قدرت بین باندهای مافیایی رژیم ولایت فقیه را به تصویر کشید و آن را می توان آب سردی بر پیکر «کاسه لیسان ولایت» (اصلاح طلبان حکومتی) دانست که در چند هفته اخیر سعی داشتند از وزیر معزول با دود و دم تبلیغاتی یک قهرمان آزادیخواهی بسازند.

باز شدن صندوقچه اسرار حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه و بویژه جزییات جنایت علیه بشریت در تابستان سال 67 به نفع هیچ یک از باند های رژیم از جمله «وحوش ولایت» و «کاسه لیسان ولایت» نیست. پایه حکومت آخوندها بر جنایت استوار شده است و در این جنایات همه دست اندرکاران رژیم ضد تاریخی ولایت فقیه نقش ایفا کرده اند. اکنون شاید تقلای یکی از مزدوران «باند فاسد هاشمی رفسنجانی» در خارج کشور که چند ماه پیش از طریق یکی از بوقهای استعماری سعی داشت جنایت سال 67 را فراموش شده و متعلق به گذشته ها نشان دهد، بیشتر و بهتر درک شود.

آنچه مسلم است اینکه رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه در تمامیت خود یک سیستم آدم کشی و جنایت است که جای مهره ها در آن تعویض می شود ولی در ماهیت آن تغییری حاصل نخواهد شد. 
----