۱۳۹۳ خرداد ۵, دوشنبه

کاسه لیسان ولایت و بازیهای کثیف رسانه ای!

 کاسه لیسان ولایت و بازیهای کثیف رسانه ای!
سال گذشته و در آستانه سال نو یهودیان، خبرگزاری های بین المللی گزارش دادند که یک حساب توییتر بنام آخوند «حسن روحانی» سال نو یهودیان یا «روش هشانا» را به همه یهودیان جهان و ایران تبریک گفته است. 

پس از آن محمد رضا صادق، مشاور رئیس جمهور منتصب در گفتگو با خبرگزاری حکومتی فارس رسماً اعلام کرد که آخوند حسن روحانی اصلاً حساب توییتر ندارد. وی افزود که اخبار رسمی مربوط به حسن روحانی، از سوی دفتر ریاست جمهوری منتشر می گردد و تنها خبری که از این طریق منتشر می گردد رسمیت دارد.

با این حال هر از چند گاهی پیامهایی به ظاهر روشنفکرانه  از این حساب توییتری مجهول الهویه ارسال می شود که بلافاصله توسط کاسه لیسان ولایت و رسانه های نزدیک به عنوان خوراک تبلیغاتی و در راستای بازسازی و بزک چهره آخوند شیاد حسن روحانی مورد استفاده قرار می گیرد.

این بازی کثیف تبلیغاتی درحالی انجام می شود که وضعیت سانسور و محدودیت های فضای مجازی و غیر مجازی پس از انتصاب این آخوند امنیتی و تشکیل امنیتی ترین کابینه حیات جمهوری اسلامی به مراتب بدتر از سابق گشته است. توییتر و فیسبوک و دیگر وسایل ارتباط جمعی مجازی در ایران فیلتر هستند و روز به روز بر این محدودیت ها افزوده می شود.

چنانچه از شواهد امر مشخص است با افول جایگاه دولت منتصب و مشخص شدن شیادی و فریبکاری این آخوند امنیتی، حامیان کاسه لیس وی به ناچار به بازیهای کثیف تبلیغاتی روی آورده اند شاید از این طریق بتوانند چند صباحی دیگر عده ای نادان را فریب دهند.

آنچه مسلم است وعده های توخالی و پوچ آخوند شیاد حسن روحانی مواردی نیستند که بتوان آنها را با چند پیام توییتری از یک حساب مجهول الهویه و یا چند سخنرانی فریبکارانه و بکار گیری بازیهای کثیف رسانه ای و تبلیغاتی رفع و رجوع نمود.

این حرکات شیادانه بار دیگر نشان می دهد سراب اصلاحات در رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه چیزی جز دکانی پر منفعت برای تعدادی از دست اندرکاران در جنایت های سالهای اول انقلاب نیست که البته به پایان خود نزدیک گردیده و تکاپوی عجیب کاسه لیسان ولایت برای این وارونه نمایی ها، خود سندی محکم بر صحت این مدعاست.

----