۱۳۹۳ خرداد ۳, شنبه

پاک کردن صورت مسئله در اختلاس «سه هزار میلیارد تومانی»

 پاک کردن صورت مسئله در اختلاس «سه هزار میلیارد تومانی»با اعلام دادسرای عمومی و انقلاب تهران صبح روز شنبه، سوم خرداد، حکومت فاسد آخوندها «مه آفرید امیرخسروی» را به اتهام «افساد فی‌الارض از طریق شرکت در اخلال در نظام اقتصادی» اعدام کرد. از وی در رسانه های حکومتی با عنوان متهم ردیف اول اختلاس «سه هزار میلیارد تومانی» یاد می شد.

این قتل دولتی در حالی به انجام رسیده است که هیچ یک از متهمان رده بالای حکومتی در این پرونده فساد کلان نه تنها به مردم معرفی نشده اند بلکه بسیاری از آنها بواسطه روابطی که با باندهای مافیایی ثروت و قدرت در کشور «آخوند زده» ایران دارند از هرگونه مجازاتی مصون هستند. 

در همین ارتباط به اعتراف یکی از اعضای مجلس حکومت آخوندها  در این پرونده 500 نفر متهم وجود دارد که بسیاری از آنها از نمایندگان مجلس و آقا زادگان و دیگر رده های بالای حکومتی می باشند.

دهقانی از وکیل الدوله های حکومتی در هفته گذشته و در جریان جنگ و جدال های باندی،  قضاییه حکومت را در رابطه با همین پرونده مورد حمله قرار داده بود. وی گفته بود: «بعد از 3 سال از شروع به اصطلاح رسیدگی به این پرونده، هنوز معلوم نیست از 500 نفر متهم این پرونده چند نفر منع تعقیب خورده اند و چند نفر واقعاً باید محکوم می شدند.»

دهقانی که طی یک مصاحبه تلفنی در روز اول خرداد با تلویزیون حکومتی درباره پرونده فساد سه هزار میلیارد تومانی گفتگو می کرد با طرح این سؤال که چه کسانی از بالای حکومت، پشت صحنهٴ این دزدی سرسام آور بوده اند، افزوده بود: «یک فردی مثل منصور آریا نمی تواند به تنهایی وارد حکومت شود و این مقدار فساد مرتکب شود. یک افرادی در درون حکومت از ایشان پشتیبانی کرده اند».

گفتنی است اعدام به منظور پاک کردن صورت مسئله، یکی از روشهای مرسوم در حکومت آخوندها است به طوری که در بسیاری از پرونده های فسادهای حکومتی به منظور دَر بُردن کارگردانان اصلی پشت صحنه معمولاً یک یا چند مهره رده پایین قربانی می شوند. از موارد قبلی از این دست می توان به پرونده «اختلاس 123 میلیارد تومانی از بانک صادرات» و «قتل های زنجیره ای» اشاره نمود که در مورد اول «فاضل خداداد»، بازرگان ایرانی اعدام و در مورد دوم «سعید امامی»، معاون وقت وزارت اطلاعات «خودکشی» شد.  

لازم به ذکر است «آخوند علی خامنه ای» رهبر حکومت جمهوری اسلامی، پس از رسوایی فساد کلان «سه هزار میلیارد تومانی» در  حکومت آخوندها به «کش ندادن» این ماجرا دستور داده بود. اعدام «مه آفرید امیر خسروی» را می توان به نوعی عمل به سفارش «آخوند علی خامنه ای» در راستای فیصله دادن و سرپوش گذاشتن بر بزرگترین فساد مالی رسماً اعلام شده در حکومت آخوندها تعبیر نمود.

----