۱۳۹۳ آذر ۲۰, پنجشنبه

آخوند محمد خامنه ای: هاشمی رفسنجانی مهره آمریکاست

 آخوند محمد خامنه ای: هاشمی رفسنجانی مهره آمریکاست
در تازه ترین دور از درگیریهای باندی درحکومت ولایت فقیه آخوند علی خامنه ای -رهبر سلسله آخوندیان- برادر خود را بر علیه آخوند رفسنجانی وارد صحنه کرده است.

آخوند محمد خامنه ای که ریاست بنیادهای موسوم به حکمت اسلامی صدرا و ایران‌شناسی را در دست دارد آخوند رفسنجانی را مهره آمریکا که به دنبال در دست گرفتن رهبری نظام است معرفی کرده است.

آخوند محمد خامنه ای در مصاحبه ای با نشریه حکومتی موسوم به "رمز عبور" با تهدید به افشای اسنادی بر علیه آخوند رفسنجانی به تلاشهای مکرر وی برای کسب قدرت بیشتر در حکومت آخوندها می پردازد و رفسنجانی را کارگردان «سفر مک فارلین» –معاون وقت رئیس جمهور آمریکا- به ایران در دهه شصت معرفی می کند. وی هدف این سفر را زد و بند آمریکایی ها با آخوند رفسنجانی در راستای «تثبیت آینده نفوذشان در ایران و به تحلیل بردن تدریجی نظام اسلامی و انقلابی» عنوان می کند.

برادر آخوند علی خامنه ای می گوید:

«نهایتا پس از مطالعات و بررسی‌هایی که دو طرف ایرانی و آمریکایی درباره نوعی توافق برای مدیریت آینده کشور کرده بودند، اصل توافق نهایی را که مهمترین قسمت روابط مذکور بود به همان ملاقات معروف مک فارلین معاون رئیس جمهور آمریکا با شخص اکبر هاشمی موکول کرده و برنامه سفر کاملا محرمانه را تدوین و هتل اقامتگاه و امور امنیتی هم پیش بینی شده بود تمام این اقدامات از لحاظ ظاهری و به اصطلاح فیزیکی در پوشش معامله اسلحه و آزادسازی گروگان‌های آمریکایی در لبنان بود ولی عمق قضیه سری بود و فقط چند نفر اطلاع داشتند. تحلیل آمریکایی تثبیت آینده نفوذشان در ایران و به تحلیل بردن تدریجی نظام اسلامی و انقلابی بود و با این سفر می‌خواستند به موضع مطمئنی برسند. در واقع ملاقات مهم و محرمانه مک فارلین، برای محکم کاری و قرارداد رسمی با طرف ایرانی بود.»

آخوند خامنه‌ای، اضافه می کند که این دیدار «حساب شده» بود اما آخوند رفسنجانی آن‌ را «به دروغ» خودسرانه عنوان کرده است:

«این ملاقات‌ها کاملاً حساب شده و امنیتی بود، مک فارلین با گذرنامه ایرلندی و با نام دروغی به ایران آمده بود. برای آنکه سفر او کشف نشود، به کمک یکی از هم‌ دستان آنها در سپاه آن روزگار، او را بدون عبور از گذرگاه ‌های رسمی مستقیما به هتل برده بودند، بدون آنکه کسی حتی مأمورین حساس دولتی متوجه شوند. پس از یک جلسه مقدماتی، قاعدتا خود هاشمی وارد مذاکره شده بود چون مسلما شخص دوم آمریکا حاضر نبود پیام و هدایای خود را به کس دیگری غیر از مقام بالا (رئیس مجلس) بدهد گر چه به دروغ این ملاقات را منکر شدند و گفتند که مک فارلین از اینکه با مقامات عالیه روبه ‌رو نشده عصبانی بوده. ولی خود هاشمی در جلسه غیر رسمی مجلس (که ضبط شده) پس از بروز فضاحت موضوع هرگز نگفت که ملاقاتی نکرده است بلکه گفت: حیف نگذاشتند که کار به آخر برسد چون این کار یک «فتح الفتوح» بود. اما به دروغ به امام وانمود کردند که مک فارلین بدون اطلاع دادن به ایرانی‌ها سرخود و محرمانه به ایران آمده و هتل گرفته و آرزوی ملاقات با هاشمی را داشته ولی حسرت آن را به دلش گذاشته‌اند و ناامید از ایران رفته که ادعایی نامعقول و غیر قابل قبول بود.»

آخوند محمد خامنه ای تلویحاً رفسنجانی را مهره آمریکا معرفی می کند و ادامه می دهد: «... اما اصل قضیه دلالی سیاسی و مهره سازی برای آینده جمهوری اسلامی ایران تمام نشد و شکل عوض کرد. از جمله اطرافیان هاشمی او را به سمت ریاست جمهوری سوق دادند تا یک پله به رهبر شدن نزدیک‌تر شود و ضمنا مقدمات یک توافق قطعی را فراهم کنند... طی ریاست جمهوری هم زمزمه مادام العمر کردن ریاست جمهوری برای هاشمی هم شروع شد که با هوشیاری مقام معظم رهبری توطئه خنثی شد. ریاست جمهوری هاشمی مقدمه‌ای برای هماهنگ‌سازی امور و زمینه‌سازی برای ایجاد پایگاه قدرت و خیز به سمت آرزوی دیرینه پس از فوت امام بود ولی قدری دیر شده بود و با حکمت و عنایت الهی و با تصمیم و رأی ناگهانی و تقریبا بی‌مقدمه مجلس خبرگان رهبری، آقای خامنه‌ای انتخاب شد و کار از کار گذشت و توطئه آمریکایی به راه دیگری افتاد که نمونه آن فتنه‌های سال‌های ۷۸ و ۸۸ است و این حکایت همچنان باقی است.»

برادر آخوند علی خامنه ای در انتها نیز تعارفات را کنار گذاشته و مستقیماً رفسنجانی را مهره مطلوب آمریکا معرفی می کند:

«...حضور فعال و به اصطلاح تکیه گاه شدن هاشمی در همه وقایعی مثل فتنه سال ۸۸ و قبل از آن و عدم انصراف او از پیگیری رسیدن به رهبری نظام و دفاع از اهداف و منافع آمریکا در نقل قول‌های دروغ از امام و اصرارهای چند ساله او در اتمام جنگ و به‌اصطلاح نوشاندن جام زهر قطعنامه منحوس به امام و دیگر گفته ‌ها و مصاحبه‌های مشابه دیگر و مخصوصا روابط مستحکم دیپلماتیک و سیاسی با سعودی‌های خصم لدود ایران و شیعه، همه قراین و دلایلی عقل پسند بر وجود رابطه پنهانی و اصرار آمریکا بر به قدرت رساندن این شخص است.»

گفته های بی پروای برادر آخوند علی خامنه ای که قطعاً نمی تواند بدون هماهنگی های لازم در سطوح بالای نظام آخوندها صورت گرفته باشد نشانی از افزایش تنش در راس حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه و عزم آخوند علی خامنه ای برای حذف باند رفسنجانی است. آخوند محمد خامنه ای سلسله ای از اتهاماتی را به آخوند رفسنجانی نسبت داده است که بسیاری از افراد در نظام ولایت فقیه برای کمتر از آنها به جوخه های اعدام سپرده شده اند.

تشدید بی سابقه جنگ گرگها در راس رژیم آخوندی از اولین نتایج تمدید هفت ماهه مذاکرات اتمی و اوضاع آشفته ی حکومت رو به زوال آخوندها است. با شکست آخوند حسن روحانی در فریب جامعه جهانی اکنون حکومت آخوندها بر سر دو راهی سرنگونی مجبور به انتخاب بین «جامهای زهر پیاپی» و یا «تقابل با جامعه جهانی» است که کشمکش بر سر این انتخاب جنگ گرگها را تشدید کرده است. 

تحلیل گران و آگاهان شانس نجات رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه را از تله اتمی بسیار ناچیز ارزیابی می کنند. به عقیده ی کارشناسان انتخاب های پیش روی حکومت آخوندها انتخاب بین ماندن یا رفتن نیست بلکه انتخاب در مورد چگونگی سرنگون شدن است و انتخاب حکومت ولایت فقیه هر چه باشد سرنگونی محتوم را در چشم انداز در پی خواهد داشت.
----