۱۳۹۳ خرداد ۲, جمعه

«حیف و میل» 250 میلیارد تومانی در دولت آخوند حسن روحانی

 «حیف و میل» 250 میلیارد تومانی در دولت آخوند حسن روحانی
در حالی که کشور عزیزمان ایران به واسطه حکومت آخوندهای ضد ایرانی در فقر و فلاکت فرو رفته است و بسیاری از ایرانیان با شکم های گرسنه سر بر بالین می گذارند، دولت آخوند حسن روحانی در آخرین روز کاری سال گذشته، مبلغ دویست و پنجاه میلیارد تومان (معادل هفتاد و پنج میلیون دلار) در اختیار «ستاد بازسازی عتبات عالیات» قرار داده است. این مبلغ از محل فروش یا واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و توسط سازمان به اصطلاح «خصوصی‌سازی» به این ستاد پرداخت شده است.

بر اساس بند ۱-۲۷ قانون بودجه سال ۹۲، دولت موظف شده بود تا «با رعایت قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون‌ اساسی در سقف ۳۷ هزار میلیارد تومان، نسبت به‌فروش سهام، سهم ‌الشرکه، اموال، دارایی‌ها، حقوق مالی و نیروگاه‌های متعلق به دولت و مؤسسات و شرکت‌های دولتی تابعه و وابسته اقدام کند»

به نظر می رسد دولت آخوند حسن روحانی به منظور خوش رقصی برای محافل مرتجع حکومتی در آخرین روز کاری سال 92 مبلغ دویست و پنجاه میلیارد تومان از سفره های مردم ایران بریده است تا به مصرف «صدور ارتجاع» در کشور همسایه، عراق برساند. 

سایت حکومتی موسوم به «صبحانه» در راستای تعریف و تمجید از این حرکت ارتجاعی و ضد ملی اقدام به انتشار سندی نموده است که به امضاء اسحاق جهانگیری معاون اول ریس جمهور منتصب رسیده است.

گفتنی است این اقدام های شرم آور و ضد ملی در حالی انجام می شود که دولت آخوند حسن روحانی در ابتدای سال جاری برای انصراف مردم از دریافت یارانه های 42 هزار تومانی (سیزده  دلاری) به انواع و اقسام ترفندها و نیرنگ ها متوسل شده بود.

متن سند:
هیئت وزیران در جلسه 28/12/1392 به پیشنهاد شماره 119308 مورخ 7/12/1392 معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریس جمهور و به استناد بند (1-27) قانون بودجه سال 1392 کل کشور تصویب کرد:

به سازمان خصوصی سازی اجازه داده می شود با رعایت قانون نسبت به فروش و یا واگذاری سهام شرکت های دولتی موضوع بند (1-27) قانون بودجه سال 1392 کل کشور، در سقف دو هزار و پانصد میلیارد ریال برای کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات موضوع ردیف (18) جدول شماره (19) قانون یاد شده اقدام نماید.

امضاء اسحاق جهانگیری ( معاون ریس جمهور)
رونوشت به دفتر مقام معظم رهبری، دفتر ریس جمهور، دفتر ریس قوه قضاییه، دفتر معاون اول ریس جمهور ، دبیر خانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونت توسعه و سرمایه انسانی ریس جمهور، معاونت حقوقی ریس جمهور، ...


 
----