۱۳۹۲ اسفند ۲۶, دوشنبه

ترور هنرمند عراقی به علت کشیدن کاریکاتور علی خامنه ای

 ترور هنرمند عراقی به علت کشیدن کاریکاتور علی خامنه ای
تروريستهای رژيم ایران در عراق، احمد الربيعی هنرمند کاريکاتوريست را ترور کردند. احمد الربیعی چندی پیش با کشیدن کاریکاتوری از علی خامنه ای در روزنامه الصباح الجدید خشم نیروهای وابسته به حکومت ولایت فقیه در عراق را بر انگیخته بود.

به گزارش تلوزیون الرافدین بعد از تهديدات آشکاری که توسط قاسم الاعرجی سرکرده شبه نظاميان بدر در پارلمان عراق صورت گرفته بود این هنرمند عراقی به استان اربيل رفت ولی در آنجا نیز از گزند نیروهای تروریست در امان نماند. الربیعی در این منطقه ترور شد و در يکی از بيمارستانهای اربيل جان باخت.

گفتنی است پیش از این دفتر روزنامه الصباح الجدید با بمب مورد حمله قرار گرفته و این روزنامه به دستور دولت دست نشانده نوری المالکی تعطیل گردیده بود.

آگاهان و تحلیل گران معتقدند سیاست صدور ارتجاع و تروریسم از مشخصه های بنیادی حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه از بدو تاسیس بوده است. این سیاست ضد ایرانی با بیداری مردم منطقه و بویژه با قیامهای مردم سوریه و عراق بر علیه حکومت های دست نشانده با چالش های جدی مواجه شده است. حکومت ولایت فقیه تلاش می کند با ایجاد جو رعب و وحشت جلوی گسترش آگاهی و بیداری مردم منطقه را گرفته و در این مسیر اوج وحشی گری و قساوت را به کار می گیرد.

آنچه مسلم است اینگونه اعمال حکومت ولایت فقیه همانند جنایاتی که در سوریه مرتکب می شود در انتها چهره ی فاشیسم مذهبی ولایت فقیه را در انظار جهانیان آشکارتر نموده و ماهیت این رژیم قرون وسطایی را در نزد مردم منطقه و جهان روشن تر خواهد نمود.
---