۱۳۹۲ اسفند ۱۹, دوشنبه

فاشیسم ولایت فقیه و حمله به دگر اندیشان

 فاشیسم ولایت فقیه و حمله به دگر اندیشان
بنا بر گزارشات منتشر شده تجمع خانواده های دراویش و زندانیان سیاسی در مقابل دادستانی حکومت ولایت فقیه در تهران در روز یکشنبه (18 اسفند) نیز ادامه یافت و مجدداً با دخالت نیروهای سرکوبگر به خشونت کشیده شد.

به گزارش «سایت مجذوبان نور» که وقایع و اخبار مربوط به دراویش گنابادی را پوشش خبری می دهد صبح روز یکشنبه دست کم 50 تن از دراویش در مقابل بازار و حدود 20 تن از دراویش در جلوی دادستانی، پس از ضرب و شتم شدید، دستگیر شده و با دستبند به زندان اوین منتقل شدند. با این دستگیریها تعداد دروایش زندانی در زندان اوین تا بعد از ظهر یکشنبه به 250 تن رسیده است که هیچ یک از این دراویش حاضر به خوردن غذا نشده و همگی اعلام کرده اند که در اعتصاب غذا هستند.

گفتنی است شدت عمل نیروهای سرکوبگر با دراویش معترض تا حدی بوده است که در موارد متعدد باعث شکستگی و جراحت های شدید گردیده است.     

بروز این رفتارهای خشونت آمیز با تعدادی از هموطنان که به صلح دوستی و آرامش رفتاری شهره هستند بار دیگر ماهیت قرون وسطایی و ضد ایرانی حکومت ولایت فقیه را به بهترین نحو به تصویر کشیده است.

ایران سرزمینی است که در آن مردمانی با ملیت ها و عقاید مختلف درطی هزاران سال  در صلح و آرامش با یکدیگر زندگی کرده اند و هیچگاه در صدد حذف و نابودی یکدیگر برنیامده اند. راز ماندگاری و پایداری کشوری به نام ایران در طول تاریخ نیز همین سعه صدر و روحیه مسالمت جویانه مردمان بوده است.

حکومت ولایت فقیه از بدو تاسیس به کاشت تخم دشمنی در بین اقوام و ملیت های مختلف و طایفه طایفه کردن مردمان ایران زمین اقدام کرده است و همواره درصدد حذف دگراندیشان و اقلیت های مذهبی و غیر همسو با تئوری پوسیده ولایت فقیه برآمده است. دراویش گنابادی با اینکه «شیعه» محسوب می شوند ولی از آنجا که به «ولایت فقیه» اعتقادی ندارند به عنوان یک خطر در چشم  «فاشیسم ولایت فقیه» جلوه گر شده اند و از این رو در معرض سرکوب سیستماتیک قرار دارند.

بروز این حوادث تلخ در دولت حسن روحانی که با شعار عوام فریبانه ی اعتدال وارد صحنه شد بار دیگر نشان می دهد که حکومت ولایت فقیه و جمهوری اسلامی در تمامیت خود یک سیستم آدم کشی و جنایت است و با آمدن و رفتن مهره ها تغییری در ماهیت آن رخ نخواهد داد.

مشکل دراویش جدای از مشکلات دیگر دگراندیشان و اقلیت های قومی و مذهبی در کشورمان نمی باشد و تا وقتی حکومت فاشیستی ولایت فقیه برپا باشد این سرکوب های سیستماتیک ادامه خواهد داشت.

مرگ بر اصل ولایت فقیه 
----