۱۳۹۲ اسفند ۲۲, پنجشنبه

دیدار اشتون از تهران و شعله ور شدن جنگ گرگها

 دیدار اشتون از تهران و شعله ور شدن جنگ گرگها
کاترین اشتون، هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفری که به تهران داشت با چند تن از فعالان حوزه زنان و همچنین مادر «شهید راه آزادی» ستار بهشتی، در سفارت اتریش دیدار کرد.

آخوند صادق لاریجانی، ریس قضاییه حکومت روز گذشته در واکنش به این دیدار با حمله شدید به وزارت خارجه، دولت منتصب را تهدید به برخوردهای قضایی نمود. آخوند لاریجانی گفت:  
"اين تماسهای اينطور مديريت شده، واقعا چيز عجيبي است. وزارت محترم خارجه بر حسب گفته سخنگوش، می گوید ما مطلع نبوديم. گزارشهايي ما داريم ، هم رسمی و هم غير رسمی كه خانم اشتون صراحتاً گفته ما با توافق با وزارت خارجه اين كار را انجام داديم و ايشون صراحتا گفته است ما اصلاً شرط كرده بوديم وقتی در ايران می آييم با جامعه مدنی تماس داشته باشيم. اگر حرفها صحيح باشد بايد گفت يك مصيبت است و اگر درست نباشد و دستگاه امنيتي كشور و وزارت خارجه مطلع نباشند اين را بايد گفت مصيبت عظما است. من اينجا صراحتا عرض مي كنم اگر بنا باشد اين وضعيت ادامه پيدا كند و برخلاف موازين و بر خلاف امنيت كشور و مصالح عمومي كشور بخواهند همچنين رفتاري كنند، مسلما قوه قضائيه ورود پيدا مي كنه و بقيه تبعاتش هم بعهده وزارت خارجه است و كساني كه مسئول بودند.... بنده به وزير خارجه عرض مي كنم با كمال احترام از امروز به همه مدعوين تون بگيد در مورد هر رفتار خلاف قاعده و ضابطه كه در كشور رخ بدهد دستگاه قضايي ممكن است برخورد كند. اين را از الان بدانيد و بهشون اعلام بكنيد"

اینگونه حملات شدید و بی سابقه از سوی ریس به اصطلاح قضاییه به وزارت خارجه در یک حکومت و تهدید به برخورد قضایی، اوضاع آشفته و نابسامانی را نشان می دهد که رژیم پا به گور ولایت در مسیر «زهر خوران اتمی» در آن گرفتار آمده است.

علاوه بر ریس قضاییه حکومت، پاسدار علی لاریجانی و نمایندگان به اصطلاح مجلس آخوندها نیز در حمله به «دولت منتصب» همصدا شده اند تا جایی که  کوچک زاده کاترین اشتون را در صحن علنی مجلس «عجوزه» خواند و گفت: "آقاي وزير اطلاعات كجا هستي كه برای بار دوم اين «عجوزه» می آيد در سيستم قضايي كشور ما دخالت می‌كنه، كجايي كه استقلال اين كشور را اينجور لگدمال ميیكنند و خون به دل ملت ايران می‌كنند."  

حکومت ولایت فقیه امید داشت پس از نمایش خرداد 92 و با چند مانور سیاسی بتواند غرب را فریب دهد و با ایجاد شکاف در ساختار تحریمها، مجرای تنفسی برای خود باز نماید. کاسه لیسان ولایت (اصلاح طلبان حکومتی) از این فریب به عنوان بازی «برد - برد» یاد می کردند ولی در عمل نه تنها این «رویا» محقق نشد بلکه اکنون علاوه بر «جام زهر اتمی»، جامهای زهر متعدد به عینه در برابر رژیم پوسیده ولایت قرار گرفته است.

پس از شکست طرح «فریب جامعه جهانی» اکنون به نظر می رسد تاریخ مصرف «حسن روحانی» برای حکومت ولایت فقیه رو به پایان است و در این مسیر جنگ و جدال باندهای مافیایی قدرت ابعاد جدیدی به خود گرفته است. گفتنی است تهدید بی سابقه آخوند لاریجانی از تلوزیون حکومت آخوندها پخش گردید که خود نشانی از هماهنگی حملات اخیر در سطوح بالای حکومتی است.

چنانچه که پیش از این پیش بینی می شد با امضاء «توافقنامه اتمی ژنو» حکومت آخوندها وارد یک بازی «باخت – باخت» گردیده است. ادامه «زهر خوران اتمی» جامهای زهر پیاپی را به دنبال خواهد داشت. جامهای زهری که در شرایط انفجاری و انقلابی جامعه هریک کافی است تا ولایت فقیه را برای همیشه به گورستان تاریخ رهنمون سازد و از سوی دیگر تخطی از «زهر خوران اتمی» تقابل جدی حکومت ولایت فقیه با جامعه جهانی را در چشم انداز قرار می دهد، تقابلی که با یک خزانه خالی و حکومتی پاره پاره در انتهای مسیر به جایی بهتر از همان گورستان تاریخ راه نخواهد برد. 

----