۱۳۹۲ دی ۵, پنجشنبه

اذعان احمد جنتی به بی پایه بودن نظام و وحشت از سرنگونی

بررسی گفته های آخوندهای حکومتی گاهی نشان می دهد در پس ذهن این قشر مفت خور چه می گذرد و کمک می کند تا افق دید آنها را بهتر متوجه شد و آموخت که در رابطه با آنها باید چه کرد. 

در همین ارتباط به گزارش خبرگزاریهای حکومتی احمد جنتی در جمع تعدادی از سرپرستان دفاتر نظارت و بازرسی انتصابات شهرستانها گفت: "حفظ نظام جمهوری اسلامی برعهده کسانی است که خدمتگزار برای خدا باشند، ولو اینکه در اقلیت باشند." 

این اعترافی از سوی یکی از آخوندهای حکومتی است مبنی بر اینکه تشکیلاتی آخوندی به نام جمهوری اسلامی پایه مردمی ندارد. حکومت آخوندها که خود بر اساس دروغ های شاخدار آخوندی به نام خمینی و فریب مردم ایران محقق شد به جایی رسیده است که به صورت علنی از زبان یکی از بلند پایه ترین آخوندهای حکومتی اذعان می کند که اولاً پایگاه مردمی ندارد و دوماً اقلیت و اکثریت برای این حرامیان مهم نیست. آخوند جنتی بدین گونه اذعان می کند که تنها راه اصلاح این سیستم پوسیده، سرنگونی آن است.  

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود می گوید: "هیچ عالم و عارفی مانند امام بزرگوار نبود. حضرت امام انقلابی دینی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی برپا کرد و بسیجی آفرین، شهید آفرین، ایثارگر آفرین و جانباز آفرین بود. ایشان با دیگر مسئولین و مردم عزیز، 30 سال کار کردند تا نظام به این موفقیت ها رسید".

نگاهی به اوضاع اسفناک مملکت از گسترش فساد، فقر، فحشا، اعتیاد، نرخ بالای طلاق و... خود به خوبی نشان می دهد که موفقیت هایی که پس از سی سال توسط خمینی ملعون برای کشور ما به ارمغان آورده شده است تا چه اندازه درخشان و عظیم است. جنتی و دیگر آخوندهای حکومتی یا خود را به نفهمی می زنند و یا مردم را نفهم فرض می کنند که در هر دو صورت میزان وقاحت این قشر مفت خور را به نمایش می گذارد. 

جنتی تصریح می کند: "اما در چنین نظامی، ناگهان در سال 88 چند نفر پیدا شدند که با الهام از خارج و دیکته‌های بیگانگان، سعی کردند مملکت را به هم بزنند. عده ای آگاهانه و هدفدار با هدف براندازی نظام وارد صحنه شدند و دست به آشوبگری، فتنه انگیزی و حیثیت زدایی زدند و عده‌ای از مردم هم به دلیل فقدان، فریب آنان را خوردند."

جنتی ادامه می دهد "باید قدر ولایت فقیه را بدانید. اگر مقام معظم رهبری با این درایت و قاطعیت نبودند، تمام زحمات امام از بین رفته بود."

آری! سفره چپاول و غارتی که امام ایشان برای آخوندها فراهم آورده است در قیامهای سال 88 به شدت در معرض خطر قرار گرفت. وحشت از سرنگونی آخوند جنتی را حتی پس از چهار سال رها نمی کند. وحشتی که آخوندها ی مفت خور و ایران فروش از این پس باید هر روز و هر لحظه با آن زندگی کنند.

----