۱۳۹۲ دی ۲۸, شنبه

پورمحمدی: احمد شهید «فاسد» و «عمله ی سیاسی» است!

 پورمحمدی: احمد شهید «فاسد» و «عمله ی سیاسی» است!
همین چند ماه پیش بود که انتصاب آخوند پور محمدی جنایتکار به سمت وزیر دادگستری سر و صداهای زیادی را به راه انداخت. حسن روحانی با تاکید بر اینکه وی تمام وزیران و از جمله پورمحمدی را «بر اساس شایستگی ها» انتخاب کرده است جای هیچ شک و شبه ای را باقی نگذاشت که برای باز کردن گره ای از کار مردم نیامده است بلکه آمده است تا حکومت رو به زوال آخوندها را نجات دهد.

اکنون پس از گذشت کمتر از شش ماه از انتصاب حسن روحانی در سمت رئیس دولت، کم کم زبان این وزیران «شایسته» بیشتر باز می شود و سخنان جالبی بر زبان می رانند.     

مصطفی پور محمدی در سخنرانی خود در موسسه ای موسوم به "جوانان آستان قدس رضوی"  با وقاحت آخوندی، احمد شهید –گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران-  را فردی «فاسد» خواند و در حالی که «حکومت آخوندها» را به نام «ملت ایران» خطاب می کرد اضافه نمود: «احمد شهيد اصلا يک حقوقدان نيست و به صورت يک عمله سياسی وارد عرصه شده و از همان ابتدا عليه ملت ايران موضع گرفته است.»

گفتنی است این موضع وزیر دادگستری با موضع دولت منتصب کاملاً هماهنگ است چرا که پیشتر از این  سخنگوی وزارت خارجه دولت حسن روحانی، گزارش احمد شهید را بی اعتبار و مغرضانه توصیف کرده بود.

پورمحمدی یکی از اعضای هیاتی موسوم به «هیات مرگ» که به صورت مستقیم در اعدام هزاران زندانی سیاسی در سال 67 درگیر بوده است در ادامه سخنرانی خود می گوید: «ما در اصل با وجود گزارشگر مخالفیم چون ما از نظر حقوق بشر جایگاه ویژه‌ای در جهان داریم. (!)»

پور محمدی در ادامه می افزاید «مشکل اصلی غرب با ما بحث حقوق بشر است و موضوعات هسته‌ای و تروريسم در جايگاه‌های بعدی قرار دارند.»

در تحولی دیگر حسن روحانی در سفری که به استان خوزستان داشته است به سبک و سیاق معمول در حکومت آخوندها توافقنامه ذلت بار ژنو را تسلیم شدن قدرت های بزرگ دانسته و برای اعلام سرسپردگی به خامنه ای در جمع آخوندها «عظمت رهبری» را «عظمت ملت ایران» قلمداد نموده است.

سخنانی که این روزها هم از زبان رئیس دولت منتصب و هم از زبان «وزیران شایسته» وی به صورت آشکار تری به گوش می رسد باعث شده است تا پوچ بودن وعده های حسن روحانی خیلی زودتر از آنچه تصور می شد در معرض دید عموم قرار گیرد و بار دیگر بر این حقیقت صحه گذاشته شود که حکومت آخوندها در تمامیت خود، یک دستگاه آدم کشی و جنایت است و با آمدن و رفتن مهره ها تغییری در ماهیت آن صورت نمی گیرد.

----