۱۳۹۲ دی ۲۹, یکشنبه

پایان کار حکومت آخوندها و سوء استفاده از نام پاک «ایران»!

 پایان کار حکومت آخوندها و سوء استفاده از نام پاک «ایران»!
حکومت ضد ملی، اشغالگر و قرون وسطایی آخوندها مدتی است که تلاش می کند هر خفتی را که متحمل می شود و هر موضع ننگینی را که اتخاذ می کند توسط نام پاک «ایران» لاپوشانی کند. به نمونه هایی که در طی یک هفته گذشته از دهان سرکردگان سیستم آخوندی ملقب به «جمهوری اسلامی» خارج شده است دقت کنیم:  

علی لاریجانی رییس به اصطلاح مجلس در جمع اوباش سپاهی: «ايران جان خود را برای حزب الله لبنان می دهد»، «قطعا اگر به حزب الله تعدی شود، ايران پشتيبان حزب الله خواهد بود.»

حسن روحانی، ریس دولت منتصب در سفر به خوزستان: «می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ توافق ژنو یعنی تسلیم قدرت های بزرگ در برابر ملت بزرگ ایران»

پورمحمدی وزیر دادگستری و جنایتکارِ ضد بشری: «احمد شهيد اصلا يک حقوقدان نيست و به صورت يک عمله سياسی وارد عرصه شده و از همان ابتدا عليه ملت ايران موضع گرفته است.»

مدتی است که سرکردگان رژیم آخوندها از آنجا که به نفرت «مردم ایران» از خود و حکومت قرون وسطایی آخوندها پی برده اند تلاش می کنند کمتر از واژه منحوس «جمهوری اسلامی» استفاده کنند و به جای آن تلاش دارند بیشتر خود را در پس نام پاک «ایران» پنهان نمایند.

نمونه ی این حرکت مزورانه که نمونه هایی از آن در بالا ارائه شد این روزها رو به فزونی گذاشته است به صورتی که یافتن موارد مشابه کار چندان سختی نیست.

آنچنان که از شواهد امر پیداست تئوری قرون وسطایی «ولایت فقیه» و نام ننگین «جمهوری اسلامی» در بین مردم ایران به چنان درجه ای از منفوریت رسیده است و شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» از چنان عمقی در جامعه ایران  برخوردار شده است که نمود آن را حتی در موضع گیرها و اراجیفی که از زبان سرکردگان حکومتی بیان می شود نیز مشاهده می کنیم.

کار حکومت ضد ایرانی ولایت فقیه که در سی سال گذشته بیشترین تلاش را برای از بین بردن آداب و سنن ایرانی بکار گرفته به جایی رسیده است که علیرغم رویه ی معمول، سرکردگان آن این روزها حتی الامکان از بردن نام جمهوری اسلامی در موضع گیریها پرهیز می کنند و تلاش می کنند خود را در پس نام ایران پنهان نمایند.

این یکی دیگر از نشانه های مرگ تئوری ارتجاعی ولایت فقیه، پایان کار حکومت آخوندها و نزدیک شدن ایشان به زباله دانی تاریخ است.

مرگ بر اصل ولایت فقیه.
----