۱۳۹۲ مهر ۱۵, دوشنبه

گزارش محرمانه: جنگنده های بشار اسد در ایران!

بر اساس گزارش سرویس های اطلاعاتی آلمان، حمایت های جمهوری اسلامی از رژیم بشار اسد بسیار فراتر از کمک های مالی، لجستکی، اعزام شبه نظاميان حزب الله لبنان و نیروهای تروریستی سپاه قدس پاسداران رفته است.

بنا بر گزارشی که اشپیگل آلمان منتشر کرده است، از نوامبر 2012 يک توافق نظامی ميان جمهوری اسلامی و رژیم سوريه وجود دارد که به اسد اجازه می دهد تا بخش بزرگی از نيروی هوايی خود را در خاک ايران مستقر کند.

طبق اطلاعات سرویس‌های مخفی آلمان، جمهوری اسلامی به اسد اجازه داده است تا جنگنده‌های خود را در خاک ایران مستقر کند تا بدین وسیله در صورت حمله نظامی به رژیم بشار اسد، این جنگنده ها برای استفاده های بعدی در امان بمانند.

رژیم بشار اسد بارها از این جت های جنگی به منظور کشتار جمعی و بمباران شهروندان بی دفاع سوری استفاده کرده است.

لازم به یاد آوری است که بر اساس گزارش دیگری که پیش از این در خصوص حمایت های مالی جمهوری اسلامی از رژیم حاکم بر دمشق منتشر شده بود، جمهوری اسلامی تا کنون و در اوج فلاکت اقتصادی کشور بیش از 17 میلیارد دلار در جنگ سوریه و در حمایت از بشار اسد هزینه کرده است.

گفتنی است حسن روحانی –رییس دولت جدید جمهوری اسلامی- بارها در مصاحبه های خویش از رژیم بشار اسد دفاع کرده و تضعیف شدن این رژیم را به ضرر حکومت حاکم بر ایران دانسته است. در همین ارتباط و در جریان بمباران شیمیایی حومه دمشق توسط رژیم بشار اسد که به کشته شدن بیش از هزار و پانصد تن زن و مرد و کودک بیگناه انجامید، جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت جمهوری اسلامی در یک واکنش سراسیمه مسولیت این جنایت علیه بشریت را متوجه مخالفان بشار اسد دانست.

پیش از این مهدی طائب مسئول قرارگاه ضدمردمی عمار در یک سخنرانی سوریه را استان سی و پنجم ایران و حفظ آن را مهمتر از حفظ خوزستان عنوان کرده بود.

موضع گیریها و همکاری های تنگاتنگ رژیم تهران با دمشق حاکی از گره خوردن بقای این دو نظام جنایتکار به یکدیگر می باشد. تحلیل گران بر این باورند که سقوط رژیم بشار اسد سقوط سرمایه گذاریهای سی ساله جمهوری اسلامی در امر صدور ارتجاع و تروریسم در منطقه است.
-----