۱۳۹۲ شهریور ۵, سه‌شنبه

جمهوری اسلامی تاکنون 17 میلیارد دلار در جنگ سوریه هزینه کرده است!

لیبراسیون در گزارشی درباره کمکهای اقتصادی ایران به سوریه می نویسد که تاکنون ایران برای انهدام ارتش آزاد سوریه 17 میلیارد دلار به بشار اسد کمک کرده است .

این روزنامه همچنین با اشاره به رابطه ی جمهوری اسلامی و گروه تروریستی حزب الله لبنان خاطر نشان می کند که حزب الله لبنان با دستور جمهوری اسلامی وارد خاک سوریه شده و به کمک بشار اسد شتافته است.

گزارش اخیر لیبراسیون مهر تایید دیگری بر نقش مستقیم جمهوری اسلامی در کشتارها و جنایت های صورت گرفته توسط بشار اسد می باشد. لازم به ذکر است که با انتصاب حسن روحانی در سمت ریس دولت جدید جمهوری اسلامی، برخی از افراد ساده دل گمان می کردند که سیاستهای کلی این رژیم تغییر کرده و دخالت رژیم جمهوری اسلامی در سوریه کاهش می یابد. اما حسن روحانی در همین مدت کوتاه شخصاً بارها از حکومت بشار اسد دفاع کرده و حمایت تمام عیار جمهوری اسلامی از حکومت اسد را اعلام کرده است.

آخرین مورد از این حمایت ها از طریق وزیر امورخارجه دولت وی و پس از حمله شیمیایی بشار اسد به حومه دمشق و قتل عام بیش از هزار نفر از مردم بیگناه سوریه صورت گرفت. پس از این حمله جنایتکارانه محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دولت جمهوری اسلامی در یک اقدام سراسیمه در تماس با همتای ترک خود مدعی شد اگر موضوع حمله شیمیایی صحت داشته باشد «قطعاً توسط گروههای تروریستی و تکفیری انجام شده است». این در حالی است که با گذشت یک هفته از این فاجعه هولناک، دولتهای غربی به صراحت اعلام کرده اند که بنا بر شواهد و مدارک قوی این حمله توسط رژیم جنایتکار بشار اسد صورت گرفته است.

جدای از بحث های موجود در خصوص جنایتهایی که با پولهای ایران در سوریه و بر علیه کودکان، زنان و مردان سوری صورت می پذیرد، حمایت 17 میلیارد دلاری رژیم ولایت فقیه از رژیم بشار اسد در حالی انجام می پذیرد که فقر در کشور بیداد می کند و اقتصاد کشور با سرعت فراوانی در حال سقوط است. شرایط اقتصادی کشور آنقدر بحرانی بوده که بر اساس آخرین آمارهای رسمی اعلام شده، حدود 60 درصد از مردم ایران زیر خط فقر زندگی می کنند و جمهوری اسلامی توان مهار آن را ندارد.

بنظر میرسد آخوندهای حاکم بر ایران آگاه از تاثیرات سقوط رژیم بشار اسد شدیدا به فکر حفظ قدرت و بقای خویش افتاده و در این راه هراسی از نابود کردن دو ملت ایران و سوریه ندارند.

در این راستا جای این پرسش مطرح است که چرا یک کشور با ثروت های عظیم خدادی باید در اختیار تعدادی آخوند متحجر قرار بگیرد تا ثروتهای آن را صرف کشتن مردم بیگناه دیگر کشورها کنند؟ چرا ثروتهای کشور ما به جای مصرف در راستای آبادی و آبادانی ایران باید در راه صدور تروریسم به جیب گروه تروریستی حزب الله لبنان و رژیم جنایتکار بشار اسد و ...هزینه شود؟ آیا ولایت فقیه ایران را در طول این سه دهه به نابودی نکشید؟  آیا بقا و سرزندگی مردم ایران مهمتر است یا امیال شیطانی یک تعداد آخوند مفت خور و اوباش پاسدار که کشور و ملت را را با سودای تولید بمب اتمی به گروگان گرفته اند؟

-----