۱۳۹۳ آذر ۱۳, پنجشنبه

بخشنامه استقبال فرمایشی از آخوند شیاد حسن روحانی

http://noteak.blogspot.com/2014/12/blog-post.html
در ادامه جنگ و جدال های درونی رژیم ولایت فقیه یکی از سایتهای حکومتی تصویر بخشنامه استقبال فرمایشی از آخوند حسن روحانی را منتشر کرده است.  طی این بخشنامه آموزش و پرورش استان گلستان از مدیران مراکز آموزشی این استان خواسته است تا برای استقبال از رئیس دولت مدارس را تعطیل و زمینه حضور «حداکثری» دانش آموزان را بدون پرچم و پلاکارد فراهم سازند.

گفتنی است استفاده از دانش آموزان به عنوان سیاهی لشگر از شیوه های مرسوم در رژیم ولایت فقیه است که در طول زمان و با آشکار شدن ماهیت رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه و از بین رفتن پایگاه مردمی آن بیشتر و بیشتر مورد استفاده قرار گرفته است. این روش سالیان است که به عنوان جزو لاینفک مراسم حکومتی تبدیل شده است.

متن سند:

از: اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان
مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گرگان

به : کلیه آموزشگاههای متوسطه دوره دوم و فنی و حرفه ای دولتی و غیر دولتی و مجتمع ها

موضوع: شرکت در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری

سلام علیکم با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و گرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، با توجه به تشریف فرمایی ریاست محترم جمهوری در روز سه شنبه مورخ 11/9/93 به استان سرسبز گلستان و اهمیت استقبال با شکوه و همه جانبه آهاد مردم شهید پرور شهرستان گرگان بالاخص دانش آموزان عزیز و پیرو تماس های مکرر تشکیلات دانش آموزی مبنی بر حضور همه جانبه و گسترده؛ شایسته است مدیران محترم آموزشگاه های متوسطه دوره دوم؛ جهت حضور کلیه دانش آموزان تمهیداتی را فراهم نمایند و با اخذ رضایت نامه از خانواده های آنان؛ بدون نوشتن هر گونه پلاکارت و پرچم زمینه حضور حداکثری را فراهم آورند.

لازم به ذکر است فقط مدارس ثابت صبح و گروه 1 مشمول بخشنامه می باشند و مدارس گروه 2 و ثابت عصر در روز سه شنبه دایر می باشد.



----