۱۳۹۳ آبان ۴, یکشنبه

سیلی ملت ایران بر بنا گوش «حکومت وحشی» آخوندها

 سیلی ملت ایران بر بنا گوش «حکومت وحشی» آخوندها
روز شنبه سوم آبان بسیاری از شهرهای ایران شاهد برپایی تجمعاتی در حمایت از زنان و دختران ایرانی در اعتراض به جدیدترین دور از توحش حکومت قرون وسطایی و ضد ایرانی آخوندها بود.

علی رغم بکار بردن بسیاری از ترفندها توسط حکومت آخوندها برای ایجاد جو رعب و وحشت مردم دلیر اصفهان، شهرکرد، مشهد، رشت، سقز، تهران، ... به خیابانها ریختند و در موارد متعدد توانستند جو خفقان را شکسته و تجمعاتی را شکل دهند. 

حضور مردم بویژه در اصفهان و تهران چشم گیر بود تا آنجا که نیروی های سرکوبگر برای متفرق کردن مردم از گاز اشک آور استفاده کردند. در اصفهان اعتصاب در بخشهای وسیعی از بازار شکل گرفت، در سقز کردستان مردم شعار مرگ بر دیکتاتور سر دادند، در تهران زنان شجاع  فریاد می زدند «اسید پاشی جنایت، ای هموطن حمایت» در اصفهان مردم در دروازه دولت و خیابان سپه اصفهان تجمع کردند و نیروهای سرکوبگر یگان ویژه با گاز اشک‌آور به جوانان یورش بردند. در مشهد جوانان در پارک ملت تجمع کردند که مورد یورش و ضرب و شتم مزدوران حکومت آخوندها قرار گرفتند. در رشت صدها تن از زنان و جوانان معترض از ظهر روز شنبه دست به تجمع زده و به سمت پارك شادي راهپيمايي كردند.

حرکات اعتراضی فوق تنها گوشه ای از کارزار بزرگی بود که مردم دلیر ایران در روز شنبه خلق کردند و توانستند علی رغم سانسور شدید خبری و جو خفقان گزارشات و فیلمهایی از آن را بر روی اینترنت منتشر کنند.

از سوی دیگر رژیم پا به گور و ضد ایرانی آخوندها صبح روز شنبه «ریحانه جباری» دختر 26 ساله را پس از هفت سال تحمل زندان به دار آویخت. ریحانه هفت سال پیش در دفاع از شرفش مامور کثیف وزارت اطلاعات حکومت آخوندها «مرتضی سربندی» را که قصد تجاوز به او را داشت به درک واصل کرده بود. حکومت آخوندها امید داشت تا شاید با استفاده از این حربه در عزم راسخ مردم برای برپایی اعتراضات در روز شنبه خللی ایجاد کند. جالب اینکه خبر این اقدام رذیلانه را خبرگزاری نیروی تروریستی قدس سپاه پاسداران بلافاصله و حتی پیش از اطلاع خانواده مقتول در سحرگاه شنبه اعلام می کند تا به این وسیله زمان را از دست نداده باشد ولی در نهایت هیچکدام از این ترفندها چاره ساز نشد و این مردم دلیر و بویژه زنان قهرمان ایرانزمین بودند که با حضور در خیابانهای شهرها و سر دادن شعارهایی رو در روی حکومت «پدر خوانده داعش» سیلی محکمی بر بنا گوش پاسدار و بسیجی و اوباشان و وحوش ولایت نواختند. به علاوه آنکه اعدام رذیلانه ریحانه جباری موج محکومیت های جهانی را تا کنون در پی داشته و خواهد داشت و چهره منفور حکومت آخوندهای ضد بشر را در مجامع بین المللی سیاه تر نمود.

رژیم پا به گور آخوندها که گمان می کرد با پاشیدن اسید به صورت زنان و دختران کشورمان می تواند آنها را به پستوی خانه ها هدایت کند هیچگاه انتظار چنین مقاومت و واکنش یکپارچه ای را از سوی مردم ایران نداشت. واقعیت این است که رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه در یک بحران و بن بست خود ساخته دیگر گرفتار آمده است. از یک طرف توان محاکمه و مجازات اسید پاشان که عوامل منتسب به بیت العنکبوت خامنه ای و امامان جمعه هستند را ندارد و از طرف دیگر جنایت «وحوش ولایت» در پاشیدن اسید چنان رسوا و سیاه است که تراشیدن یک سرپوش برای آن جز با معرفی و مجازات عاملان آن ممکن نیست.

آنچه تا اینجای کار از اعدام رذیلانه «ریحانه جباری» و «اسید پاشی» توسط «وحوش ولایت» برای رژیم قرون وسطایی آخوندها حاصل شده است عمیق شدن شکافی است که بین ملت ایران و حکومت ضد ایرانی آخوندها از بدو تاسیس وجود داشته است. شکافی که با توجه به عمق روزافزون آن محلی را برای بندبازی و رقاصی امثال آخوند بنفش و کاسه لیسان ولایت (اصلاح طلبان حکومتی) باقی نگذاشته است. این از نشانه های پایان کار حکومت آخوندها و به صدا درآمدن ناقوس مرگ این رژیم ضد بشری است.
----