۱۳۹۳ مرداد ۱۱, شنبه

مُسکنی بنام «غزه» و حکومت پا به گور آخوندها

 مُسکنی بنام «غزه» و حکومت پا به گور آخوندها
پاسدار «قاسم سلیمانی» سرکرده سپاه تروریستی «قدس» گفته است جمهوری اسلامی «لحظه‌ای از دفاع از مقاومت و دفاع از مردم فلسطین کوتاه» نخواهد آمد همچنین دو روز پیش از آن «آخوند علی خامنه ای» رهبر «سلسله آخوندیان» ضمن مخالفت با خلع سلاح «حماس» و «جهاد اسلامی» از همه دنیا خواست تا آنها را تجهیز کنند.

عربده های جنگ طلبانه و جنگ افروزانه فوق در حالی به انجام می رسد که حکومت پا به گور «ولایت فقیه» تا خرخره در بحرانهای مرگبار و به هم پیوسته فرو رفته است و از اینرو تلاش می کند با استفاده از بحران غزه سرپوشی هر چند موقت بر اوضاع نابسامان داخلی و انزوای بین المللی خویش فراهم نماید.

برافروختن آتش جنگ در غزه و دمیدن بر آن همانند مُسکنی توجه ها را از کشتار مردم عراق و سوریه منحرف نموده است و اشک تمساح «بانکدار مرکزی تروریسم» برای مردم فلسطین به عنوان ترفندی برای انحراف توجه «وحوش ولایت» از بحران «زهر خورن اتمی» عمل کرده است.

از آنجا که هر مُسکنی تسکین دهنده درد است و نه درمانی برای آن، انتظار است که بیماری مزمن حکومت ضد تاریخی آخوندها با فرو کش کردن زود هنگام آتش جنگ در غزه مجدداً عود نماید و اینبار رژیم ولایت فقیه به ازای مُسکنی که دریافت داشته است برگی دیگر در چانه زنی های اتمی را از دست داده باشد و باز هم در موقعیتی ضعیف تر وارد مذاکرات اتمی آتی گردد.

عملکرد موفق سپر دفاع موشکی اسرائیل موسوم به «گنبد آهنین» در برابر راکت پراکنی های «حماس» و تخریب اکثر تونل هایی که در چند سال گذشته با صرف هزینه های گزاف و با هدف انجام حملات تروریستی از غزه به داخل خاک اسرائیل حفر شده بود، پس از فروکش کردن آتش جنگ چیزی جز خالی شدن دست حکومت تروریست پرور جمهوری اسلامی از یکی دیگر از برگهای چانه زنی در مذاکرات اتمی را در پی نخواهد داشت.

وضعیت متزلزل دست نشاندگان «رژیم تهران» در بغداد و دمشق، زمین گیر شدن گروه تروریستی حزب الله لبنان در سوریه و اکنون کشیده شدن نیش «حماس» عملاً باعث می شود حکومت آخوندها با از دست دادن تمامی برگهای چانه زنی منطقه ای خویش در دور بعدی مذاکرات اتمی در ضعیف ترین موقعیت ممکن به پای میز مذاکره کشانده شوند.

حکومت ضد ایرانی آخوندها به قیمت به خاک و خون کشیده شدن شمار بسیاری از مردم بیگناه فلسطین توانست مُسکنی کوتاه مدت برای بیماری مزمن خود دریافت کند ولی آنچه مسلم است اینکه بیماری رژیم ضد تاریخی ولایت فقیه لاعلاج است و سرنگونی سرنوشت محتوم تمام دیکتاتوریهای وحشی و ضد بشری در طول تاریخ بوده است.

----