۱۳۹۳ خرداد ۱۸, یکشنبه

«نمایش انتخابات» در سوریه و موضع گیری دولت آخوند «حسن روحانی»

 «نمایش انتخابات» در سوریه و موضع گیری دولت آخوند «حسن روحانی»
نمایش انتخابات در سوریه با اعلام پیروزی هشتاد و نه درصدی بشار اسد به پایان رسید و رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه که هستی و نیستی خود را با برقراری حکومت بشار اسد گره زده است به تعریف و تمجید از این نمایش پرداخت.

سیل تبریک های سرکردگان «سپاه تروریستی پاسداران» و آخوندهای حکومتی به سوی بشار اسد روانه شد و دولت «آخوند حسن روحانی» نیز از این قافله عقب نماند. این در حالی است که این نمایش مضحک از سوی اکثر قریب به اتفاق کشورهای جهان پیش از برگزاری محکوم  و مردود شناخته شد.

به گزارش خبرگزاریهای حکومتی وزارت خارجه دولت آخوند حسن روحانی با انتشار اطلاعیه ای نمایش انتخابات بشار اسد را «رقابتی» و «دموکرات» خواند و در عباراتی مضحک ابراز امیدواری نمود «کشورهایی که تاکنون با اقدامات غیرسازنده و سلبی به بی‌ثباتی در سوریه دامن می‌زدند تصمیم سرنوشت‌ساز مردم سوریه را محترم شمرده و به جای دامن زدن به خشونت و حمایت از گروه‌های تروریستی و افراطی تلاش خود را بر بازسازی این کشور و یاری رساندن به مردم سوریه معطوف کنند».

موضع گیری فوق در حالی به انجام می رسد که بنا بر آمارهای اعلام شده از سوی سازمان های بین المللی تا کنون دست کم 160 هزار تن از مردم بیگناه سوریه در آتشی که با دخالت مستقیم رژیم ولایت فقیه در سوریه برپا شده است کشته شده اند؛ خبر کشته شدن نیروهای تروریست سپاه پاسداران و بسیج در سوریه روزانه در رسانه ها منتشر می شود و پولهای ملت ایران توسط حکومت ضد ایرانی آخوندها تبدیل به بمب و بشکه های انفجاری می شود و روزانه بر سر مردم سوریه فرو ریخته می شود.

گفتنی است پس از آنکه آخوند مهدی طائب از نزدیکان خامنه ای سوریه را استان سی و پنجم ایران و حفظ آن را برای حکومت آخوندها مهمتر از حفظ استان خوزستان اعلام کرده بود در روزهای اخیر سرکردگان «سپاه تروریستی پاسداران» به کررات مرز دفاعی خود را در سوریه و در کنار دریای مدیترانه اعلام می نمایند.

با کنار یکدیگر گذاشتن موضع گیری دولت آخوند حسن روحانی و سخنان سرکردگان «سپاه تروریستی پاسداران» و دیگر آخوندهای ریز و درشت حکومتی آنچه آشکار می شود هماهنگی این مواضع است به طوری که دولت آخوند حسن روحانی و بویژه وزارت خارجه آن به عنوان آلت دست مراکز اصلی تصمیم گیری در رژیم ولایت فقیه عمل می کند.

به نظر می رسد با ترکیدن «بادکنک اعتدال» و شکست پروژه «فریب جامعه جهانی» اکنون تاریخ مصرف آخوند حسن روحانی به پایان رسیده است و رژیم پا به گور ولایت دیگر نیازی به پرده پوشی احساس نمی کند.   

آنچه مسلم است آنکه رژیم ولایت فقیه در تمامیت خود یک سیستم آدم کشی و جنایت است و با آمدن و رفتن مهره ها تغییری در ماهیت و سیاست های بنیادی آن رخ نمی دهد.
----