۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۱, چهارشنبه

گسترش دامنه «جنگ گرگها» به درون نیروهای مسلح رژیم

 گسترش دامنه «جنگ گرگها» به درون نیروهای مسلح رژیم یک روز پس از آنکه پاسدار فیروز آبادی ریس - ستاد کل نیروهای مسلح رژیم و از نزدیکترین افراد به خامنه ای - در دفاع از ادامه «زهر خوران اتمی» به صحنه آمد و به رسانه های وابسته به سپاه و بسیج هشدار داد که «اگر روش خود را در قبال دولت آخوند حسن روحانی اصلاح نکنند با آنها برخورد می شود» در یک مقابله جویی آشکار، پاسدار مسعود جزایری – معاون ستاد کل نیروهای مسلح رژیم – با لحن تهديد آميزی گفت: «اجازه عبور آمريکاييها و ديگران از خطوط قرمز خود را نمی دهيم و اگر لازم باشد با آنها برخورد می کنيم.»

پاسدار جزایری در ادامه سخنان خود با تکرار مباحثی که این روزها در رسانه های نزدیک به سپاه و بسیج دستمایه ی حمله به دولت آخوند حسن روحانی می شود، افزود: «آمريکا با علم به اين مسأله که تجهيزات نظامی و دفاعی خطوط قرمز غيرقابل عبور برای ايران محسوب می شود، با هدف فشار بر تيم مذاکره کننده ايرانی درصدد باج خواهی و امتيازگيری بيشتر در موضوع هسته يی است.... آمريکا در موضوع انرژی هسته يی و تحريمهای ايران بر اساس يک توهم استراتژيک، دچار خطای راهبردی شده است و تصور می کند قادر است جمهوری اسلامی ايران را دچار تغيير رفتار کند».

گفتنی است بر اساس «توافقنامه اتمی ژنو» حکومت جمهوری اسلامی موظف است علاوه بر پاسخگویی در مورد برنامه هسته ای به حل و فصل موارد مطرح شده در قطعنامه های شورای امنیت ملل متحد نیز بپردازد که به نوبه خود مباحث مربوط به موشکهای دوربرد رژیم ولایت فقیه را نیز به روی میز مذاکره می کشاند.

سخنان پاسدار جزایری را می توان حمله غیر مستقیم به «توافق ژنو» و چراغ سبزی به رسانه های سپاه و بسیج بر ادامه حملات پر دامنه دانست. این در حالی است که پاسدار فیروز آبادی در سخنان خود رسانه های نزدیک به سپاه و  بسیج را علناً متهم کرده بود که «مطابق با مشی و رهنمودهای» خامنه ای حرکت نمی کنند.

به نظر می رسد به واسطه «توافق اتمی ژنو» و ورود اولین جرعه های «جام زهر اتمی» بر پیکر فرتوت رژیم ولایت فقیه، بی اعتباری «آخوند علی خامنه ای» روز افزون گردیده و بواسطه آن «جنگ گرگها» به درون حساس ترین ارگان های امنیتی و سرکوب در رژیم ولایت فقیه نیز گسترش یافته است. 

این گسترش به نوبه خود چشم انداز درگیریهای مسلحانه و حذف های خونین در حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه را به دنبال خواهد داشت و کابوسی دیگر بر کابوس های بی پایان «آخوند علی خامنه ای»، خواهد افزود.

----