۱۳۹۲ بهمن ۲۰, یکشنبه

«آخوند دعوا»؛ حملات متقابل آخوند روحانی و آخوند مصباح یزدی

 حملات متقابل آخوند روحانی و آخوند مصباح یزدی
در واکنش به سخنان اخیر رییس دولت منتصب حکومت جمهوری اسلامی مبنی بر بی سواد بودن منتقدان توافقنامه ی ژنو، آخوند مصباح یزدی در یک واکنش صریح، حسن روحانی را مورد حملات شدید خود قرار داد و ضمن «دروغ گو» خواندن وی افزود: چنین افرادی "می‌گویند شما را چه کار به این کار‌ها؟ شما را چه به اقتصاد و سیاست؟ بی‌سواد‌ها."

وی با بیان این که " در طول تاریخ همواره روحانیون را به بی سوادی، کم فهمی و کج فهمی" متهم می کردند، افزود: " شاه هم می گفت این آخوندها یک دم کنی روی سرشان گذاشته‌اند و نمی فهمند سیاست یعنی چه و ما چه دنیایی داریم."

چندی پیش آخوند روحانی منتقدان تفاهم‌نامه ژنو را افرادی «معدود» و «بی‌سواد» قلمداد کرده بود و گفته بود که این افراد از جایی خاص حمایت می‌شوند.

همانگونه که پیشبینی می شد، جمهوری اسلامی با امضاء توافقنامه اتمی ژنو وارد یک بازی "باخت – باخت" گردیده است. به نحوی که اجرای دقیق این توافقنامه، برنامه تولید «بمب اتمی» جمهوری اسلامی را متوقف خواهد کرد و بر شدت جنگ و جدال درون حکومتی خواهد افزود و از سوی دیگر تخطی از آن باعث اجماع بی سابقه در سطح جهانی و تقابل جدی حکومت ولایت فقیه با جامعه جهانی خواهد گردید.
برای بهتر دیده شدن کلیک کنید.
 
----