۱۳۹۲ دی ۱۱, چهارشنبه

تعداد حامیان نظام در مراسم 9 دی امسال: 300 نفر!

عکس: خبرگزاری حکومتی ایسنا- جمعیت
در سالگرد مراسم حکومتی نه دی، به اعتراف رسانه های حکومتی تنها حدود 300 تن شرکت کردند. این در حالی است که بر اساس گزارش منابع مطلع، جمعیت حاضر حداکثر بین 100 تا 150 تن گزارش شده است. هسته ی تشکیل دهنده ی این جمعیت را افراد بسیج تشکیل می دادند.

میزان شرکت کنندگان در این مراسم به حدی بود که نقدی، فرمانده بسیج در میدان فلسطین حضور یافت اما پس از مشاهده جمعیت شرکت‌کنندگان، سخنرانی خود را لغو و بلافاصله محل را ترک کرد.

لازم به یاد آوری است که چندی پیش حسن روحانی با تایید تظاهرات ضد مردمی نه دی 88 گفته بود که مردم با حضور و اجتماع‌شان در 9 دی پاسخ درخوری به بیگانگان دادند. او  تظاهرات حکومتی 9 دی را برای «حمایت از انقلاب و رهبری» قلمداد کرده و گفته بود که "خوشبختانه با مدیریتی که رهبری انقلاب کردند، ملت ما بصیرت خود را با حضور حماسه‌ساز در انتخابات ۹۲ نیز نشان دادند."

بنظر می رسد حکومت جمهوری اسلامی به حدی پایه ی اجتماعی خویش را از دست داده که حتی پس از صرف پول های کلان و تبلیغات متداوم نتوانسته است جمعیتی بیش از 300 تن در خیابانهای پایتخت 14 میلیونی ایران جمع نماید.

وقتی احمد جنتی با زبان خود به در اقلیت بودن حامیان نظام اعتراف می کند و تلویحا اذعان می دارد که مردم دیگر خواهان ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی نیستند، باید انتظار افتضاحاتی چون نمایش مضحک 9 دی امسال را نیز داشت. حکومت رو به زوال آخوندها روز به روز در نزد مردم ایران منفور تر و به سقوط نزدیک تر می گردد.

----