۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

ویدیو// وقتی خمینی در گور اشک می ریخت!

مجید انصاری معاون پارلمانی حسن روحانی در برنامه خط قرمز شبکه ی دو تلویزیون می گوید: "وقتی آن سکوی قهرمانی را گذاشته بودند، آقای سلیمانی اول، آمریکا و شوروی سابق در دو طرف و پایین تر از جمهوری اسلامی ایستاده بودند، حضرت امام اشک شوقی در چشمانشان جاری شد!"

گفتنی است که علیرضا سلیمانی یازدهم شهریور 1368در کشتی سنگین وزن بالاتر از رقیبانی از آمریکا و شوروی قهرمان جهان شد و این در حالی که  خمینی سه ماه قبل از این تاریخ  یعنی در 13 خرداد 1368 فوت کرده بود. 

این اولین بارنیست که اصلاح طلبان حکومتی یا همان شکنجه گران و سرکوبگران دهه اول انقلاب با جعل این دروغ ها سعی دارند تا از خمینی یکی از بزرگترین جنایتکاران تاریخ چهره ای عرفانی و انسانی را به تصویر کشند. باید به مجید انصاری و دیگر شیادان حکومتی گفت خمینی ملعون مدت هاست از ماه آسمانها به چاه فاضلاب ها نقل مکان کرده است و گذشت آن زمانی که می توانستید با انحصار خبری، یک جنایتکار را به اسم تقلبی «امام» آرایش کنید. اسناد جنایت ها و دروغگویی های خمینی چنان آشکار و در دسترس است که دیگر با خروارها تن مواد آرایشی و پیرایشی نیز نمی توانید چهره اهریمنی امام تان را تغییر دهید. این ویدیو را با هم ببینیم:  


----