۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۸, پنجشنبه

«آخوند علی خامنه ای» در «باتلاق سوریه» !

 «آخوند علی خامنه ای» در «باتلاق سوریه» !
پاسدار حسين همدانی، سرکرده سابق سپاه موسوم به محمد رسول الله تهران، به حضور پاسداران جنايتکار حکومت جمهوری اسلامی در سوريه اعتراف کرد.

وی روز يکشنبه (14 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری استان همدان گفت: «امروز ما به دلايل منافعی چون انقلاب اسلامی در سوريه ميجنگيم و دفاع ما در حد دفاع مقدس است» و «امروز ۱۳۰ هزار بسيجی آموزش ديده منتظر ورود به سوريه می باشند». وی افزود: «بشار اسد به نيابت از ما می جنگد.... به لطف خدا ايرانيان حزب الله دوم را در سوريه تشکيل دادند… با تدابير مقام رهبری و به کارگيری تاکتيک های جنگ شهری، تعداد کشته شدگان در اين کشور کاهش و امنيت پايدار تا حدودی برقرار شده است».

وی همچنين گفته است در تمام استانهای ايران ستاد پشتيبانی از مردم سوريه تشکيل و سهم آنها در ميزان پشتيبانی از سوريه مشخص شده است.

گفته های پاسدار حسین همدانی اعتراف آشکاری از دخالت های مستقیم رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه در سوریه و جنایت ها و کشتارهایی است که در این کشور توسط سپاه پاسداران صورت می گیرد.

پاسدار همدانی با به میان کشیدن پای «آخوند علی خامنه ای» عالی ترین مقام  حکومت آخوندها، عملاً اعتراف می کند که تمام جنایت های صورت گرفته در سوریه با دستور مستقیم شخص «علی خامنه ای» در حال انجام است.

پاسدار حسین همدانی ظاهراً این گفته ها را به منظور تقویت روحیه نیروهای «رژیم پا به گور ولایت فقیه» عنوان کرده ولی در این میان فراموش کرده است که  این اعتراف ها  پیش از آن که باعث تقویت روحیه نیروهای وارفته ی نظام ولایت باشد اعترافی آشکار بر گره خوردن سرنوشت رژیم جنایتکار بشار اسد و رژیم ولایت فقیه به یکدیگر است.

به عبارت دیگر «آخوند علی خامنه ای» در «قمار سوریه» سرنوشت «خود» و «حکومت آخوندها» را به سرنوشت «رژیم بشار اسد» گره زده است و پاسدار همدانی با اشاره به حجم دخالت های رژیم ولایت فقیه در سوریه و به میان کشیدن نام «علی خامنه ای» ناخواسته به این امر اعتراف می کند. اعترافات ناخواسته ای که باعث شد خبرگزاری سپاه پاسدارن موسوم به «فارس» پس از گذشت 24 ساعت سراسیمه این سخنان را از خروجی سایت خود حذف کند.         

علاوه بر سخنان فوق، پاسدار سرلشگر رحيم صفوی، مشاور نظامی «آخوند علی خامنه ای» نیز در سخنانی مشابه در مرکز پاسداران اصفهان، به حضور پاسداران در سوريه و لبنان و نقش ایشان در کشتار مردم سوريه اعتراف کرده و گفته است: «قدرت نفوذ ما از محور ايران، عراق و سوريه تا مديترانه رسيده و اين سومين بار است که قدرت نفوذ ما تا مديترانه گسترده شده است. خط دفاعی ما ديگر شلمچه نيست، مرز دفاعی ما جنوب لبنان با اسراييل است و عمق دفاع استراتژيک ما تا کنار مديترانه و بالای سر اسراييل رسيده است».        

اعترافات و دود و دم های مهره های حکومتی رژیم آخوندها در حالی صورت می گیرد که ماشین کشتار بشار اسد ضربات کاری از ارتش آزادی سوریه دریافت کرده و روز به روز بر اعتبار بین المللی «اپوزیسیون سوریه» افزوده می شود و از سوی دیگر رژیم جنایتکار بشار اسد در سطح جهانی منزوی تر و منفورتر می گردد. در همین ارتباط دولت آمريکا دفتر نمايندگی رسمی اپوزيسيون سوريه در واشینگتن را به عنوان هيأت ديپلماتيک خارجی به رسميت شناخته است و احمد جربا در راس اعتلاف ملی سوریه به آمریکا سفر کرده است.

احمد جربا که توسط فرمانده ارتش آزادی، ژنرال البشير، همراهی می شود قراراست با جان کری وزير امورخارجه آمریکا، سوزان رايس مشاور امنيت ملی، اعضای کنگره و سناتورها و رهبران احزاب جمهوريخواه و دموکرات، ملاقات کند. همچنین احتمال دیدار باراک اوباما، ریاست جمهوری ایالات متحده، با ریس اعتلاف ملی سوریه وجود دارد. هدف از این دیدارها تسریع در تسلیح ارتش آزادی سوریه با سلاح های پیشرفته عنوان شده است.

تحلیل گران و آگاهان شانس نجات رژیم بشار اسد پس از جنایت های بی شمار از جمله استفاده از سلاح شیمیایی بر علیه مردم خود، کشتار بیش از یکصد و پنچاه هزار نفر از مردم سوریه و آوارگی چندین میلیون نفر از آنها را چیزی در حدود« صفر» ارزیابی می کنند.

چنانچه از شواهد امر مشخص است، بازنده بزرگ «قمار سوریه» کسی جز شخص «آخوند علی خامنه ای» و «رژیم پا به گور ولایت فقیه» نخواهد بود.
----