۱۳۹۳ فروردین ۳۱, یکشنبه

حکومت «زن ستیز آخوندها» و «افکار پوسیده خامنه ای»

 حکومت «زن ستیز آخوندها» و «افکار پوسیده خامنه ای»
آخوند خامنه ای، بلند مرتبه ترین آخوند در «سلسله آخوندیان»، صبح روز شنبه در دیدار با تعدادی از زنان تشکیل یک «مرکز عالی فرا قوه ‌ای» برای تدوین راهبردی صحیح در قبال مساله «زن» را ضروری دانسته است.

بیش از سی سال از سرکوب سیستماتیک زنان در «جامعه آخوند زده» ایران می گذرد. در این مسیر همه ترفندها از روضه خوانی های حکومتی و تبلیغات سنگین رادیو و تلوزیونی و تغییر کتب آموزشی در مدارس گرفته تا ضرب و شتم های خیابانی و انواع و اقسام مجازات های آشکار و پنهان و حتی وضع تبعیض های قانونی، آزموده شده است.

در چنین شرایطی «ضروری دانستن» تشکیل یک نهاد جدید از سوی به اصطلاح رهبر «سلسله آخوندیان» به خودی خود اعترافی ناخواسته به «ورشکستگی فرهنگی» حکومت آخوندها در قبال مسله «زن» است.  

آخوند خامنه ای در سخنرانی خود «برابری جنسی زن و مرد» را از جمله حرفهای کاملاً غلط غرب خوانده و گفته است: برابری همیشه به معنای عدالت نیست، عدالت همیشه حق است، اما برابری گاه «حق» است و گاه «باطل». وی پس از این مقدمه چینی با سفسطه گری  حرف اصلی را بیان می کند و  گوشه ای از فرهنگ «ارتجاعی» و «زن ستیز» آخوندها را به آشکارترین وجه ممکن به نمایش می گذارد.

وی زنان را موجوداتی خطاب می کند که «خداوند آنان را از لحاظ جسمی و عاطفی برای منطقه ویژه ای از زندگی آفریده است». وی سپس به طرز مضحکی خود را نیز در «جایگاه خداوند» قرار داده و به طرح این سوال می پردازد که: «با کدام منطق باید زنان را در عرصه هایی وارد کنیم که آنها را دچار رنج و سختی می‌کند؟»

آخوند خامنه ای در ادامه سخنرانی اضافه می کند: «برخلاف برخی دیدگاهها، اشتغال از مسائل اصلی مربوط به زنان نیست البته اشتغال و مدیریت مادام که با مسئله اصلی یعنی «خانواده» منافاتی پیدا نکند، ایرادی ندارد». وی سپس با دفاع از محدودیت تحصیل زنان در برخی رشته‌های دانشگاهی می گوید: «نباید رشته‌های تحصیلی و مشاغلی که متناسب با طبیعت زنان نیست به آنان تحمیل شود».

آخوند خامنه ای در اراجیف فوق با استفراغ افکار واپسگرایانه آخوندی، «حق انتخاب آزاد زنان» در نوع و روش زندگی را «باطل» اعلام کرده و آن را به «تحمیل» تعبیر می کند. وی عملاً زنان را «وسایلی» معرفی می کند که توسط خداوند برای «مناطق ویژه ای» آفریده شده اند و لذا باید در یک سری «مناطق ویژه» به کار گرفته شوند و حکومت آخوندها مسئول این است که این «مناطق ویژه» را برای زنان مشخص نماید. وی همچنین به طورغیر مستقیم «خانه داری» را یکی از این «مناطق ویژه» معرفی کرده و به صراحت اعلام می کند که «اشتغال از مسائل اصلی مربوط به زنان نیست» !  به عبارت دیگر در «فلسفه آخوندی» زن موجودی است در خدمت مرد که وظفیه اصلی او «ماندن در خانه» و «خانه داری» است.  

گفته های آخوند خامنه ای بهترین گواه بر ماهیت «ارتجاعی» و «زن ستیز» حکومت آخوندهاست که این بار از زبان عالی ترین مقام حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه بیان شده است.

در حالی که «فرهنگ آخوندی» در سی سال گذشته با یک «نه بزرگ» از سوی جامعه ایران و به ویژه زنان شجاع کشورمان روبرو شده است به نظر می رسد روضه خوان خامنه ای و آخوندهای متعلق به عصر ماموت ها تمایل دارند تا شانس تحمیل افکار «پوسیده» و «ارتجاعی» به جامعه ایران را یک بار دیگر از طریق تاسیس یک «مرکز عالی فراقوه ای» امتحان نمایند و به اصطلاح آزموده را دوباره آزمایند. 

حال پرسش اصلی و بزرگ  این است که آیا عمر «حکومت پا به گور ولایت فقیه» اجازه تاسیس این «مرکز عالی فرا قوه ‌ای» را به آخوند خامنه ای و «سلسله آخوندیان» خواهد داد ؟!  
----