۱۳۹۲ بهمن ۱۷, پنجشنبه

مجیزگویی روباه بنفش

مجیزگویی روباه بنفش
حسن روحانی در چهاردهم بهمن ماه و در دیدار با شکنجه گران و آدم کشان رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه در وزارت اطلاعات به مجیزگویی خامنه ای پرداخت و گفت: «در جمهوری اسلامی ایران تنها یک پرچم و یک پرچم‌دار وجود دارد و آن مقام معظم رهبری است و همه باید تحت لوای همان پرچم حرکت کنند و اینکه پرچم دیگری در کشور باشد نه عقلی است و نه شرعی». گفتنی است این نوع صراحت لهجه در کاسه لیسی ولی فقیه در چند ماهی که از انتصاب حسن روحانی می گذرد بی نظیر بوده است.

وی در ادامه و در کمال وقاحت وزارت اطلاعات مطلوب را «خانه امید ستم دیدگان» نامید اما اشاره نکرد که در کدام دوره از سی و چند سالی که از عمر حکومت آخوندها می گذرد وزارت اطلاعات مطلوب وجود داشته است و تا کنون به جز آدم کشی و آدم ربایی و ترور کدام خیر و برکت از این جاسوس خانه نصیب ملت ایران شده است.

روحانی در در ادامه سلسله دروغهای خود گفت: «دولت تدبیر و امید به اصول خدشه‌ناپذیری چون شفاف‌سازی و راست‌گویی به مردم به عنوان ولی نعمتان خود معتقد است و بر اصل نقد و سلیقه‌های مختلف در جامعه پای می‌فشارد و در این مسیر حمایت از حقوق شهروندی جز وظایف وزارت است». از قرار معلوم حسن روحانی فراموش کرده است که زمان دروغهای انتخاباتی سپری شده و حدود شش ماه از انتصاب وی می گذرد و کارنامه ننگین وزارت اطلاعات و دولت تحت امر وی خود بهترین گواه برای رسوایی دروغهای وی خواهد بود.
----