۱۳۹۲ بهمن ۲۸, دوشنبه

وزیر کشور دولت حسن روحانی به غلط کردم گویی افتاد!

 وزیر کشور دولت حسن روحانی به غلط کردم گویی افتاد !اعتراضات به پخش سریال تلوزیونی موهن با نام «سرزمین کهن» از سیمای ضد ملی حکومت آخوندها، یکشنبه 27 بهمن ماه توسط جوانان مسجد سلیمان ادامه یافت.

در همین حال، اوضاع در شهرهای استانهای خوزستان، لرستان و اصفهان همچنان ملتهب گزارش می شود. از سوی دیگر فراخوانهایی مبنی بر حمایت از هموطنان بختیاری در شهرهای کُرد نشین منتشر شده است. اين فراخوان ها از طريق اينترنت و پيامک به طور وسيعی در بين شهروندان سنندج و مريوان پخش شده است.


پس از آنکه دامنه تظاهرات و اعتراضهای هموطنان بختیاری به شهرهای اصفهان و اهواز کشیده شد ظهر دیروز در یک اقدام سراسیمه صدا و سیمای حکومت آخوندها اقدام به توقف پخش سریال موهن «سرزمین کهن» نمود. همچنین وزير کشور کابينه آخوند روحانی با اعتراف به تجمعات و تظاهرات هموطنان بختیاری عنوان کرد "تجمعاتی در اهواز، اصفهان و برخی از جاها وجود داشته و افرادی قصد سوء استفاده داشتند". رحمان فضلی در ادامه به غلط کردم گویی افتاد و وحشت رژیم ضد ایرانی ولایت فقیه از خشم هموطنان بختیاری را با این جملات ابراز نمود: "در اين نوع اتفاقات که در کشور می افتد بايد مواظب باشيم دشمنان سوءاستفاده نکنند و هزينه هايی به وجود نيايد و مسئولان حتماً بايد دقت کنند. اميدواريم اين موضوع با توضيحاتی که صدا و سيما خواهد داد و اقداماتی که انجام می دهد حتماً مرتفع شود و دلجويی مناسبی از اين اقوام به عمل آيد."

پیش از این و با بالا گرفتن اعتراضات مردمی در استان اصفهان خبرگزاری «فارس»  وابسته به سپاه پاسداران با انتشار گزارشی به این تجمعات اعتراف کرده  و نوشته بود: "بختياريهای مقيم اصفهان مقابل صدا و سيمای اين استان تجمع کرده اند."

بازتاب سلسله اعتراضات وسیع هموطنان غیور بختیاری علی رغم تلاش حکومت و جیره خواران آنها در نهایت  به رسانه های بین المللی نیز کشیده شد و خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد رژیم ایران یک سریال تلویزیونی به نام ”سرزمین کهن“ را بعد از اعتراضات مردم متوقف کرد.

همچنین تلوزیون العربیه ضمن ارائه گزارشی از درگیرهای هموطنان در شهر دزفول، به آتش کشیده شدن تعدادی از بانکها و مراکز دولتی و خودروهای نیروهای سرکوبگر را مورد تایید قرار داد.

در ادامه پشتیبانی از هموطنان بختیاری تجمعی از ایرانیان مخالف رژیم ولایت فقیه در روز شنبه 26 بهمن در برلین پایتخت آلمان برگزار گردید و شعارهای در لزوم همبستگی ملی، حمایت از هموطنان بختیاری و سرنگونی تمامیت رژیم ضد ایرانی آخوندها سر داده شد.

همچنین از شخصیتهای برجسته سیاسی، خانم مریم رجوی - ریس شورای ملی مقاومت ایران – عموم مردم ایران را به حمایت از هموطنان بختیاری فرا خواندند و  آقای رضا پهلوی با ارسال پیامی حمایت خود را از  اعتراضات هموطنان بختیاری ابراز نمودند.

گفتنی است این اعتراضات پس از توهین رسمی تلویزیون حکومت آخوندها به هموطنان بختیاری آغاز گردید. دریکی از سکانس های یک سریال ضد ایرانی تحت عنوان «سرزمین کهن»، یکی از شخصیت های فیلم خطاب به یک زن بختیاری می گوید: "نذار بگم بختیاری چه جور بختیاری شد؟ بختیاری از کاسه لیسی و صدقه سری انگلیسی ها بختیاری شد." این سریال در یک حرکت ضد ملی با تحریف تاریخ و اشاعه دروغ به تحقیر بزرگان بختیاری در جریان انقلاب مشروطیت می پردازد.

توهین و تحقیر اقوام مختلف ایرانی و ایجاد اختلاف بین آنها در طول حیات جمهوری اسلامی همواره یکی از سیاست های اصلی این حکومت قرون وسطایی بوده است. تظاهرات هموطنان بختیاری در اعتراض به سیاست های ضد ملی تلوزیون حکومت آخوندها در حالی انجام می شود که وعده های توخالی حسن روحانی در مورد ارتقاء جایگاه اقوام ایرانی در زمان تبلیغات انتصاباتی همچنان در یادها زنده است.

به نظر میرسد سرکردگان حکومت آخوندها بمنظور تراشیدن توجیهی برای حکومت آخوندهای ضد ایرانی و تئوری پوسیده ی ولایت فقیه با تحریف تاریخ و اشاعه دروغ به تخطئه ی انقلاب مشروطیت و توهین به سرداران ملی از طریق ساخت سریالهای موهن اقدام نموده اند. تحلیلگران بر این عقیده اند که حکومت ولایت فقیه با دست زدن به این اعمال ننگین هر روز بیشتر از پیش ماهیت ضد ایرانی خود را به نمایش می گذارد و در نزد ایرانیان منفور شده و به زباله دانی تاریخ نزدیکتر می گردد.     
 ----