۱۳۹۲ مرداد ۱۲, شنبه

شیخ ترور، میزبان تروریست های جهان


بر اساس اطلاعات دریافتی، عمر البشیر رییس جمهور کشور سودان قرار است یکی از میهمانان رده بالا در مراسم تحلیف حسن روحانی باشد.

عمر البشیر که فرماندهی یک کودتای نظامی را در کشور سودان برعهده داشته است بانی یکی از بزرگترین جنگهای داخلی قرن بیستم در منطقه دارفور محسوب گشته و هم اکنون به دلیل نسل کشی و کشتار نژادی چند صد هزار غیر عرب به عنوان جنایتکار جنگی تحت تعقیب می باشد. در جریان درگیری های دارفور بیش از دو و نیم میلیون نفر آواره شدند.

 دیوان بین‌المللی کیفری مستقر در لاهه در فوریه سال ۲۰۰۹ میلادی و در اقدامی بی‌سابقه حکم بازداشت عمر البشیر را به اتهام ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت در دارفور، صادر کرد. او در واکنش به این حکم گفته بود: «حکم را درِ کوزه بگذارید.» عمر البشیر قرار است در مراسم تحلیف حسن روحانی حضور داشته باشد.

به نظر میرسد بر اثر انزوای حکومت جمهوری اسلامی در جامعه ی جهانی، این حکومت مجبور شده است تا برای پر کردن صندلی های مراسم تحلیف پیش رو به سراغ جنایتکارترین شخصیت های زنده ی جهان رفته و از آنان برای حضور در مراسم تحلیف حسن روحانی دعوت نماید.

از دیگر شخصیت های دعوت شده به این مراسم می توان به مقامات درجه دو و یا سه کشورهایی چون سوریه، روسیه، ونزوئلا، الجزایر، کنگو، سوازیلند و جمهوری آذربایجان اشاره کرد.

حضور روسای جمهوری کشورهای کره شمالی، لبنان، گینه بیسائو، توگو، افغانستان، پاکستان، قزاقستان، ارمنستان، تاجیکستان و ترکمنستان در این مراسم نیز قطعی شده است.

شواهد نشان می دهد حکومت جمهوری اسلامی غوطه ور در بحران عدم مشروعیت دست به دامان برخی از افراطی ترین چهره های شناخته شده در سطح جهان گشته و ترجیح داده است تا برای خالی نبودن مراسم تحلیف پیش رو، با دعوت از برخی تروریست های جهان، این مراسم را به یک مهمانی با شرکای خود مبدل سازد.

روز یکشنبه حکومت جمهوری اسلامی و حسن روحانی که خود در جنایتهای سهمگینی از جمله بمبگذاری آمیا، شرکت داشته است میروند تا میزبان تروریست های جهان باشند.
 --

به صفحه ی فیسبوک صدای محکوم بپیوندید. صدای محکوم فضایی است برای پیوستن صداهای محکوم به یکدیگر و تبدیل شدن به یک فریاد رسا.
بیایید صدای یکدیگر را یاری کنیم؛ به ما بپیوندید.

لینکهای پیشنهادی: