۱۳۹۲ تیر ۲۶, چهارشنبه

روحانی تلویحا موسوی را ابوسفیان خواند و خواستار توبه ی موسوی و کروبی شد!

همینمون کم مونده بود! حسن روحانی جدیدا یک سخنرانی کرده که فقط باید آن را خواند تا به ماهیت این شخصیت پی برد! توی این سخنرانی ضمن یاد کردن و مفتخر بودن از جنایت های صورت گرفته توسط خمینی و همچنین ضمن هندوانه گذاشتن زیر بغل خامنه ای، آمده و تلویحا موسوی را ابوسفیان و عامل اصلی فتنه خوانده و گفته که راه برگشت این افراد توبه ی ایشان می باشد. (این یعنی ای جوانان جمارانی که برای شرکت در نمایش انتخابات و در دفاع از حسن روحانی داشتید بر سر و کله ی هم می زدید، برید کشکشان را بسابید. کلیدی که بهتان نشان داده شده است، کلید بیت عظما بود، نه کلید حصر موسوی و کروبی)

به هر حال، دکتر(!) حسن توی این سخنرانی گفته: "چرا اشتباه یک نفر، دو نفر و یا یک گروه را کش می‌دهیم؟ در حالی که پیامبر که همه چیز ما از اوست با همه رفتارهای برادرانه داشت و در حالی که منافقین را می‌شناخت در کنار سفره پیامبر می‌آمدند و حتی با ابوسفیان هم که همه فتنه‌ها از او بود رفتاری برادرانه داشت پس باید گذشت داشته باشیم و به فکر اهداف بلند آینده باشیم." او در ادامه می گوید: "باید کمک کنیم از مشکلات و اختلافات عبور کنیم و مشکل را افزون نکنیم یعنی آنها که آماده بازگشت هستند راهشان را تسهیل کنیم چون توبه برای همه است."

دکتر(!) حسن در ادامه میگه:" دشمنان تصور انتخاباتی سرد و بی‌رمق و حداقلی را داشتند و بعضی از دوستان گاهی می‌گفتند انتخابات حداقلی خواهد بود پس دشمن یک جور فکر می‌کرد و دوست یک جور ناامید بود اما خدا با دلها چه کرد و رهبری با تدبیرش چه نتایجی را به بار آورد. مقام معظم رهبری قدم به قدم جامعه را هدایت کردند و چه فضای بانشاط و حضور پررنگی ایجاد شد. این انتخابات رشد فکری و خرد جمعی بود و شاهد حضور همه در صحنه بودیم و در واقع این بیعت مجدد با امام (ره)، انقلاب، آرمان‌های بلند انقلاب، اهداف و منافع ملی بود."

حالا ماجرا جالب تر از این هم میشه: قضیه اینه که سایت هایی که مثلا باید حامی موسوی و کروبی باشند همگی غلاف کردند و با گذشت مقدار زمان کافی برای پوشش این خبر و اعتراض به آن، صدایی ازشان نیست.

تو رو خدا ببین دنیا به کجا رسیده، آنهایی که مثلا وظیفه یشان دفاع از موسوی و کروبی است، دارند عملا فروش موسوی و کروبی را به معنای تمام و بمنظور بازگشت به بالین خامنه ای به انجام میرسانند و ما که از ابتدا با اینها زاویه داشته ایم باید بنشینیم و از این دو شخص دفاع کنیم!!! 

آهای مردم زود باور ایران! از این شیادان اصلاحطلب حکومتی آبی گرم نمی شود. اینها برای بازگشت به قدرت، حتی حاضر به فروش موسوی و کروبی هم هستند. دیگر ببینید با مخالفان اصلیشان چه ها کرده و می کنند. 

نتیجه گیری با شما!

-----

به صفحه ی فیسبوک صدای محکوم بپیوندید. صدای محکوم فضایی است برای پیوستن صداهای محکوم به یکدیگر و تبدیل شدن به یک فریاد رسا.
بیایید صدای یکدیگر را یاری کنیم؛ به ما بپیوندید.

لینکهای پیشنهادی: