۱۳۹۲ مرداد ۸, سه‌شنبه

خداوکیلی یکی به ما بگوید که حسن و حسن و حسن و حسن! این بود حسن؟

حسن و حسن و حسن و حسن! این بود حسن؟
پیام دریافتی از یک دوست (با کمی تلخیص و ویراش)

اصلاح طلبان حکومتی در این چند هفته ای که از نمایش انتخابات گذشته با تمام زورشان می خواهند دکتر(!) حسن را با هزار مَن سِریش بچسبانند به مردم! خوب نمی شود آقاجان! طرف نماینده خامنه ای در شورای عالی امنیت جمهوری اسلامی یعنی مرکز ترور و آدم کشی و سرکوب رژیم ولایت بوده. آن هم به مدت یک عمر، آن وقت انتظار دارند مردم برای طرف فرش قرمز هم پهن کنند!

فردی که معلوم نیست چه تعداد جنایت مرتکب شده است و در دو مورد آشکار آن، در 18 تیر 78 و سالگرد 18 تیر 82 در سرکوب دانشجویان و مردم نقش عمده و اصلی را داشته است، آورده اند، او  را رنگ کرده اند که چه؟ بله ایشان دکتر (!) حسن منادی مشی اعتدال است بشتابید و رای دهید باشد تا کار و کاسبی ما در محضر سید علی دوباره رونق بگیرد و سکه گردد! مردم را هم هالو فرض کرده اند.

خوب است هنوز هیچی نشده تق مدرک دکتری حسن در رفته است!  

یک ماه هست در بوق و کرنا کرده اند که مردم رای دادند! چه رایی؟ حکومتی که آن تقلب بزرگ را در خرداد سال 88 انجام داد مگر برایش کاری دارد تا مجموع آرای ماخوذه را در یک ضریب، ضرب کرده و آن را چند برابر اعلام کند. 

حکومت به صورت مسخره ای رقم مشارکت مردم را  72 درصد اعلام کرده است. در حالی که در اکثر حوزه ها ملخ هم پر نمی زد. در ثانی، جمعیت عظیمی از مردم که کلاً نمایش انتخابات خامنه ای را تحریم کردند. اکثر آن عده ای هم که رفتند رای دادند در واقع از ترس جلیلی و با امداد های غیبی آیت الله بی بی سی و رادیو فردا (رادیو خاتمی) رای دادند! ثالثاً این انتخابات که همه نامزدهای  آن در گذشته عروسک خیمه شب بازی خامنه ای بوده اند چه انتخاباتی بود؟  

حال چون این بار کاندیدای هاشمی و خاتمی از صندوق درآمده (و بزنیم به تخته صدای آیت الله بی بی سی و رادیو خاتمی و ... بلند و قوی است) انتخابات سالم و صحیح بوده؟ بروید جمع کنید این بساط مارگیری را! گیریم با بوق و سر و صدا و سانسور و تبلیغات یکی دو ماه دیگر هم جلوی بوی گند کارتان را گرفتید! با خراب کردنهای مداوم حسن چه می کنید؟! آن از ابوسفیان خواندن موسوی، وعده های پوچ آزادی زندانیان سیاسی، رشد آمار اعدام ها و... این هم از کابینه ای که حسن جفت و جور کرده!

حالا خداوکیلی یکی به ما بگوید که حسن و حسن و حسن و حسن! این بود حسن؟

---
به صفحه ی فیسبوک صدای محکوم بپیوندید. صدای محکوم فضایی است برای پیوستن صداهای محکوم به یکدیگر و تبدیل شدن به یک فریاد رسا.

بیایید صدای یکدیگر را یاری کنیم؛ به ما بپیوندید.
لینکهای پیشنهادی: