۱۳۹۲ اردیبهشت ۱, یکشنبه

ملیجک دربار ولایت دوباره دستمالش را هوا کرد: در چهارچوب نظام و رهبري كار كردن از اصول كاري من است.



ملیجک دربار ولایت دوباره دستمالش را هوا کرد: در چهارچوب نظام و رهبري كار كردن از اصول كاري من است.

حرفهای آبدارچی نظام جمهوری اسلامی هم همانند برخی از تصاویر بدون شرح است! می خوانی و می خندی!
بخش‌هايي از اظهارات ملیجک دربار:
قانون اساسي يك اصلي دارد به نام اصل ولايت فقيه كه همه ما به آن پايبنديم. اين اصل وجود دارد و همه ماهم بايد به آن اعتقاد داشته باشيم. البته ایشان نگفتند که از کی تاحالا تنظیم کننده ی "باید" ها و "نباید" ها شده اند!
بيانات رهبري بايد سرلوحه همه كارها باشد.  البته ایشان نگفتند  اگر فردا رهبری گفت دخترت را بفرست کهریزک آیا همچنان حاضر هستند بیانات رهبری را لوح کنند!!
بايد از همه نيروها استفاده كنيم ديگر نبايد شاهد آمدن يك جريان سركار باشيم و بايد بدانيم كه ديگر يك جريان منحصرا نمي تواند مملكت را اداره كند. البته همه نیروها منظورشون کلا دو جریان بیشتر نیست که یکی اش فعلا سرکاره!
همگي بايد به قانون اساسي پايبند باشند و هركسي درجاي خودش باشد. منظور از "جای" مثلا یعنی رییس جمهور آبدار چی، رهبر چوپان، ملت گوسفند و...
علي آقاي مطهري همه هم مي‌دانند عنصر باسواد، معتقد و معتدلي است. ]نویسنده پس از خواندن این جمله از شدت خنده نتوانست توضیحی برای این بند بنویسد![
هركس مي‌خواهد كار كند بايد هماهنگ با رهبري كار كند و رهبري او را بخواهد.  البته فکر کنم خاتمی اینجا حواسش نبوده که داره میگه ریاست جمهوری در نظام ولایت فقیه کشکی بیشتر نیست.
در چهارچوب نظام و رهبري كار كردن از اصول كاري من است. معنی مستقیم: تدارکاتچی بودن از اصول کاری من است.