۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

کشف شد: میدان مغناطیسی غول آسا در زندان اوین



برای بزرگ شدن عکس، بر روی آن کلیک نمایید
بر اساس آخرین گزارشات منتشر شده توسط دانشمندان "نانو مغناطیس" دانشگاه بلژیک، وجود یک میدان مغناطیسی غول آسا در زندان اوین تایید شد.
در این گزارش که صبح روز دوشنبه منتشر گشته است آمده: "وجود میدان مغناطیسی بسیار بزرگی در زندان اوین توسط دانشمندان محقق این پروژه تایید می شود."
این گزارش توضیح داده است که این میدان مغناطیسی وسیله ی برقراری تله پاتی و پل ارتباطی میان جناب آقای تاجزاده و سایت های اقماری سبز، مبنای انتشار روزانه ی تحلیلات ایشان و بسیاری دیگر از اتفاقاتی که تا پیش از این کشف، "تخیلی" قلمداد می شد می باشد.

قابل ذکر است، زندان اوین برای اکثریت فعالین سیاسی، زندان و محل شکنجه و... بوده و اگر سالی یکبار خبر از "زنده بودن" مثلا یک زندانی سیاسی مخالف تمامیت رژیم به بیرون درز کند، غنیمت محسوب می شود. اما همین زندان، گویا برای آقای تاجزاده، باتوجه به وجود چنین میدان مغناطیسی محل برقراری تله پاتی با سایت های سبز، ستاد انتخاباتی محمد خاتمی و در نتیجه انتشار تحلیل های روزانه و چند صفحه ای از سوی ایشان می باشد.

خلاصه ملت، یکدفعه فکرهای بد نکنید، آقای تاجزاده هم در زندان کلی رنج می برند، ولی این میدان مغناطیسی است که باعث شده ایشان نیروی فوق العاده ای یافته و در زندان اوین(!)، ستاد انتخاباتی تشکیل داده و ارتباط ایشان با سایت های سبز متداوما برقرار باشد!

اصلا شک نکنید! همش طبیعی و علمی و منطقی و عقلانی است!

ملت ما را گوشتکوب فرض کرده اند!!!