۱۳۹۳ فروردین ۲۹, جمعه

شکست طرح «فریب جامعه جهانی» و وحشی گری حکومت پا به گور «ولایت فقیه»

 شکست طرح «فریب جامعه جهانی» و وحشی گری حکومت پا به گور «ولایت فقیه»
رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه که با بن بست های همه جانبه در زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مواجه است و تمام منابع مشروعیت خود را در سی و چند سال گذشته به مصرف رسانده، هر روز بیش از پیش برای بقا متکی به سرکوب و استفاده از روشهای پلیسی می گردد. این مسیری است که در طول تاریخ تمام حکومت های بریده از مردم طی کرده اند و حکومت جمهوری اسلامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مسیری که حکومت آخوندهای ضد ایرانی را به جایی بهتر از قبرستان تاریخ رهنمون نخواهد بود و بدنامی و لعنت ابدی را برای کاسه لیسان و بزک کنندگان چهره کریه استبداد مذهبی به همراه خواهد داشت.

حکومت آخوندها در روز پنجشنبه 28 فروردین ماه برگ ننگین دیگری را به کارنامه سیاه خود افزود.    

جمهوری اسلامی در روز پنجشنبه علاوه بر اعدام یک زندانی سیاسی در کرمانشاه، چهار زندانی را در بندر عباس به دار آویخت و همچنین با یورش وحشیانه و از پیش طراحی شده به زندانیان سیاسی بند 350 زندان اوین عده کثیری از این زندانیان را به شدت مجروح و مصدوم نمود.

بنا بر گزارشات منتشر شده زندانی سیاسی سمکو خورشیدی از هموطنان کُرد و اهل شهرستان سقز در روز پنجشنبه در زندان دیزل آباد کرمانشاه اعدام شده است. وی که تنها 32 سال سن داشت در فروردین ماه 1390 در یکی از اتوبان های حومه تهران بازداشت و در اردیبهشت‌ ماه سال ١٣٩١، توسط دادگاه انقلاب سقز به اتهام محاربه از طریق عضویت در یکی از احزاب کُرد اپوزسیون به اعدام محکوم گردید.

در جنایتی دیگر در زندان مرکزی بندرعباس حکم ضد بشری اعدام ۴ زندانی به اجرا گذاشته شد که ۳ تن از آنها در هنگام بازداشت زیر ۱۸ سال بودند. اسامی این ۴ زندانی اعدام شده بدین شرح است: ضرغام جهانگیری 27 ساله (سن در زمان بازداشت 22 سال)، احمد رحیمی 21 ساله (سن در زمان بازداشت 17 سال)، علی فولادی 22 ساله (سن در زمان بازداشت 16 سال) و علی شریفی 29 ساله (سن در زمان بازداشت 14 سال).

حکومت قرون وسطایی آخوندها همچنین در روز پنجشنبه در یک حرکت ضد بشری دیگر به بند 350 زندان اوین یورش برد و زندانیان سیاسی این بند را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد. به گفته شاهدان ماموران در حین ضرب و شتم زندانیان دوربین حمل می کردند که از برنامه ریزی قبلی در انجام این حرکت ضد بشری حکایت دارد. درپی ضرب‌ و شتم زندانیان سیاسی ۳۲ نفر از زندانیان به سلول‌های انفرادی منتقل شده اند. گفتنی است چندین تن از زندانیان به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان های خارج از زندان منتقل شده اند همچنین سازمان حقوق بشری "عفو بین الملل" در این ارتباط بیانیه ای صادر کرده است و نسبت به سلامت زندانیان سیاسی محبوس در زندان اوین ابراز نگرانی نموده است.

آنچه مسلم است حرکات وحشیانه حکومت پا به گور ولایت فقیه نشانه ای دیگری از شکست طرح حکومت آخوندها در «فریب جامعه جهانی» و فروکش کردن دود و دم «نمایش مضحک اعتدال» است که در روزها و ماههای آینده خود را در افزایش «سرکوب در داخل» بیش از پیش بارز خواهد نمود.
----