۱۳۹۳ فروردین ۲۲, جمعه

مجموعه «اراذل و اوباشی» به نام «نظام»

 مجموعه «ارازل و اوباشی» به نام «نظام»
سی و چند سال است که یک کلمه به کررات شنیده شده است: «نظام»! اما به راستی این «نظام» چیست؟ اگر دقیق شویم «نظام» نام مستعار تعدادی «آخوند مفت خور» و مجموعه ای از «اراذل و اوباش» است که در سی و چند سال گذشته به چپاول و غارت سرمایه های ملی ایرانیان مشغول هستند. مجموعه ای دویست تا سیصد نفری که تعدادی پست حکومتی را بین یکدیگر پاسکاری می کنند و نام مستعار خود را «نظام» گذاشته اند. از این مجموعه، سپاهی از درنده ترین و وحشی ترین «اوباشان» تحت نام «سپاه پاسداران» محافظت می کند.

نکته دانی می گفت وقتی انقلاب شد و چند ماهی گذشت و ادارات دولتی و مدارس و کارخانه ها بازگشایی شدند و هر کس به سر کار خود بازگشت در این بین ماندند تعدادی از « اوباشان و چاقوکشان» که کار و شغلی نداشتند و لذا جذب مراکزی به نام «کمیته» و «سپاه پاسداران» شدند و از آنجا که خمینی و آخوندهای ما قبل تاریخی حرفی به جز سرکوب برای گفتن نداشتند هر روز بیشتر از روز پیش برای بقای «سلسله آخوندیان» متوسل به این «اراذل و اوباش» گشتند و انتهای کار آن شد که امروز کشور ثروتمند ایران یکی از سیاه ترین و نکبت بار ترین دوره های تاریخی خود را طی می کند.

آیا آخوند دوزاری خامنه ای یا آخوند مفت خور لاریجانی یا آخوند تروریست روحانی یا بقیه آخوندهای ماقبل تاریخی اعم از جنتی، موحدی کرمانی، احمد خاتمی و بقیه فسیل های حوزه علمیه اگر این بساط چپاول و غارت تحت نام «نظام» برپا نباشد به چه کار این جامعه می آیند؟  یا اوباشان بی سوادی چون نقدی، رادان، فیروزآبادی، ده نمکی و بقیه چماقداران و چاقو کشان در یک جامعه سالم چه جایگاه و منزلتی خواهند داشت؟

گشادی کلاهی که تحت نام «جمهوری اسلامی» و «ولایت فقیه» بر سر ایرانیان رفت آنگاه آشکارتر می گردد که به یاد بیاوریم امام دروغگویان – خمینی- حفظ «نظام» یعنی حفظ خودش و همین مجموعه ی «اراذل و اوباش» را از اوجب واجبات اعلام کرده و هر جنایتی را برای حفظ آن مباح و حلال دانسته بود.

----