۱۳۹۲ آذر ۲۶, سه‌شنبه

اوج فلاکتِ حکومت ولایت فقیه

بر اساس تفاهم نامه ای که بین آموزش و پرورش شهر تهران و حوزه علمیه به امضاء رسیده است مدارس دولتی به حوزه علمیه وابسته و زیر پوشش این نهاد ارتجاعی قرار خواهند گرفت. بر اساس این تفاهم نامه «مدرسه دولتی به مدرسه وابسته به حوزه علمیه تبدیل می شود و مدیریت حوزه با استقرار روحانی ثابت در این مدارس مدیریت تربیتی مدراس را بر عهده خواهد گرفت».

نماینده ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در توجیه تفاهم نامه فوق به خبر گزاری حکومتی تسنیم می گوید:«تحول بنیادین آموزش و پرورش با محوریت و نشر اندیشه تبعیت از ولایت فقیه، رعایت شئون و نهادینه سازی و ضابطه مند کردن تمام فعالیتها از جمله سیاستهای مد نظر است». 

نفس این حرکت از سوی حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه در درجه اول تایید ورشکستگی فرهنگی حکومت آخوندهاست و در درجه دوم شدت تنفر جوانان و مردم ایران از حکومت آخوندها را به نمایش می گذارد و در درجه بعدی معنی "اعتدال فرهنگی" در دولت به اصطلاح "تدبیر و امید" را نشان می دهد. 

بعد از بیش از سه دهه ایجاد مزاحمت برای مردم و جوانان به بهانه اسلامی کردن جامعه از یک طرف و از طرف دیگر از بمباران تبلیغاتی توسط رادیو و تلوزیون و نشریات حکومتی گرفته تا تغییر کتب آموزشی و چپاندن دروس به اصطلاح تعلیمات دینی در کتابهای دانش آموزان، در نهایت حکومت ولایت فقیه تصمیم گرفته تا با استقرار یک عدد آخوند در مدارس، مدیریت تربیتی مدارس را بر عهده بگیرد تا اندیشه تبعیت از ولایت فقیه نشر پیدا کند.

این حرکت نیز از آن دسته حرکات مضحکی است که حکومت رو به زوال آخوندها در لحظات آخر به آن مبادرت ورزیده است. به قرار اطلاع مشابه همین حرکت را چند سالی است که حکومت ملایان با فرستادن یک آخوند به خوابگاههای دانشجویی در ماه رمضان انجام می دهد که در اکثر موارد همین آخوند در بحث ها مضحکه دانشجویان شده و بساط خنده ایشان را فراهم می آورد. سرنوشت آخوندهای ارسالی به مدارس نیز خارج از این وضعیت نخواهد بود.

مسلماً وقتی که جایگاه ولی فقیه قبلی (خمینی) توسط همین دانش آموزان و جوانان از ماه آسمانها به چاه فاضلاب ها نقل مکان پیدا کرده است دیگر باید تکلیف ولی فقیه یک شبه که از هم اکنون در چاه فاضلاب ها به سر می برد کاملاً روشن باشد!


----
به صفحه فیسبوک صدای محکوم بپیوندید.