۱۳۹۲ تیر ۲۱, جمعه

سیلی محکمی که به گوش خامنه ای، نظام ولایت و اصلاح طلبان حکومتی نواخته شد!


پیامی دریافتی از یک دوست (همراه با مقداری تلخیص و ویرایش):
امروز خبر افشای سایت اتمی جدید خامنه ای توسط شورای ملی مقاومت رو در اخبار دیدم. دوباره مثل اینکه خامنه ای زیر کوه های دماوند داره زیره زیره یک کارهایی میکنه. اولین چیزی که به ذهنم اومد این بود که باز خامنه ای و نظامش بیچاره شدند از اونها بدبخت تر اصلاح طلب های حکومتی هستند که نمی دانند تو این شرایط چه غلطی بکنند.
از بعد از انتصابات که از بین هشت تا عروسک خیمه شب بازی، بالاخره خامنه ای با هزار زحمت دکتر حسن رو انتخاب کرد اصلاح طلب های حکومتی شدن ماشین تبلیغات مفت و مجانی ولی فقیه، خلاصه جدیداً با خامنه ای دل میدن و قلوه میگیرن! تازگی ها هم که گفتند ما خواسته ای نداریم که هیچی! اصلاً از اولش هم خواسته ای نداشتیم و اشتباهی شده بوده، خواسته ما فقط افزایش طول عمر مقام عظما هست و اگر ایشون اجازه بدهند و ما بتوانیم ریش ایشان رو هم شانه کنیم دیگه دنیا و آخرتمون ساخته شده. چی میشه گفت واقعاً؟
سر این جریان هم دوباره راه افتادن اینجا و اونجا کامنت بذارن که این کار اشتباه بوده و افشای اسرار بوده و حرفهای چرند همیشگی خودشون!
یک کم فکر کردم با خودم دیدم واقعاً بعد از اون همه جنایت و آدم کشتن و تجاوز و غارت و دزدی و ... اگر خامنه ای بمب اتم دار هم بشه دیگه چه شود! 
از این اصلاح طلب های حکومتی که به همون موسوی و کروبی خودشون هم خیانت کردن و اونها رو خیلی تمیز فروختن و صداش هم در نیاوردن خوب واکنش دیگه ای هم انتظار نمی ره!!
کسایی که نهایت آرزوشون شونه کردن ریش عظما هست باید هم به موقع وظیفه خودشون رو انجام بدن دیگه، غیر از این بکنن جای تعجب هست.  
با همین روند اگر ادامه بدهند چند وقت دیگه تو بوق و کرنا می کنند که بله دیگه خامنه ای باید بمب اتم هم داشته باشه. بالاخره ما که می خواهیم ازش دلبری بکنیم بدون بمب اتم که نمیشه! :)

لینکهای پیشنهادی:
--
این صفحه ی فیسبوک را اگر دوست داشتی لایک بزن. فضایی است برای بحث و گفتگوی مستقیم و دریافت لحظه ای آخرین عکس ها، مطالب و نظر ها: