۱۳۹۲ تیر ۹, یکشنبه

باز هم دکتر(!) حسن حرف زد و ماله کش ها دست بکار شدند.

پیش نوشت: متن زیر، بخشی از پیام ارسالی یک دوست است.

دیروز مثل اینکه این دکتر)!( حسن رفته بوده صدا و سیما برای یک عده ای حدود یک ساعت صحبت کرده، آقا این اصلاح طلب های حکومتی برداشتن چند تا جمله از صحبت های این بابا رو تیتر کردن زدن این ور اون ور که هر کس ندونه، با خودش فکر می کنه این حسن دیگه آخر دموکراسی و دموکرات منشی هست.
من همه ی یک ساعت صحبت این بابا رو گوش دادم 80 درصد در ابراز وفاداری به خامنه ای و حکومت و ولایت فقیه حرف زد یک 10 درصد هم خنثی صحبت کرد یک 10 درصد هم دو سه تا جمله اومد که حالا یک خوراکی برای این بدبخت بیچاره های اصلاح طلب حکومتی آماده کرده باشه
فقط دو قسمت از صحبت های دکتر)!( «حسن» رو اینجا براتون می گذارم دیگه بقیه اش رو تا آخرش بخونید و قضاوت با خودتون:
«در این انتخابات صندوق رای در افکار عمومی در سطح جهان در داخل کشور به ویژه در افکار جوانان در جایگاه خودش قرار گرفت. شاید کمتر چیزی ما داریم که برای مشروعیت نظام مشروعیت سیاسی و قانونی نظام بتواند جایگزین صندوق رای و انتخابات شود صندوق رای و انتخابات به معنای جمهوریت به معنای اسلامیت و به معنای مشروعیت سیاسی و قانونی و مقلوبیت است که البته این جایگاه رای مردم و ولایت مردم در طول ولایت الهی و ولایت الله است.»
 «این انتخابات به تمام شبهات، تمام سوال‌ها و بگو مگوها نه راجع به انتخابات بلکه راجع به مشروعیت نظام پاسخ داد. انتخابات آب زلالی بود که در این آینه جمهوری اسلامی ایران که گرد و غباری روی آن نشسته بود؛ کاملا شفاف و پاکیزه کرد. همه دنیا از نو جمهوری اسلامی، ملت ایران، مردم سالاری دینی، آزادی و دموکراسی خواهی در کشور را مشاهده کردند.»
جمله های بالا یعنی 
این انتخاباتی که هشت نفر عروسک خامنه ای رو آوردن، بعد شدن شش تا، بعد یکی شون انتخاب شد، باعث شده همه دنیا از نو جمهوری اسلامی، ملت ایران، مردم سالاری دینی، آزادی و دموکراسی خواهی در کشور را مشاهده کنند.
به به ! از قدیم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست!
این که اولش این جور داره در مالش پر کار ظاهر میشه خدا به فریاد آخر عاقبت کارش برسه!  حالا جالب اینجاست که این ماله کش ها این قسمت از صحبتهایش را اصلا پوشش نداده اند. واقعا چی میشه گفت؟

سفر ناگهانی خامنه ای به ژاپن و دیدار با فوتبالیست ها
--
صفحه ی فیسبوک من را اگر دوست داشتی لایک بزن. یک صفحه درست کردم! فضایی است برای بحث و گفتگوی مستقیم:
http://www.facebook.com/CondemnedVoiceIR