۱۳۹۲ آذر ۲۲, جمعه

پس از سی سال بالاخره همه آرزوهای خمینی محقق گردید!

سخنرانی رهبران حرکت های اجتماعی و سیاسی اکثراً بیانگر ایده آل ها و آرزوهای آنان می باشد. پس از گذشت سی سال از برپایی حکومت اسلامی بازنگری سخنرانیهای خمینی (و به ویژه پس از در اختیار گرفتن قدرت) می تواند آرمانهای طلایی امام راحل(!) را بهتر در معرض دید عموم و بویژه نسل جوان قرار دهد. 

به علاوه مقایسه ضمنی شرایط کشور با این سخنرانیها می تواند معیار مناسبی از تحقق اهداف عالیه حکومت اسلامی را به نمایش گذارد. در همین ارتباط به متن کامل سخنرانی مهمی که در تاریخ ۲۶ مرداد ماه سال ۱۳۵۸ مصادف با 23 رمضان و روز قدس، یعنی فقط چهار ماه پس از رفراندوم جمهوری اسلامی توسط خمینی انجام شده است توجه فرمایید. 

با توجه به این سخنرانی مهم می توان با قاطعیت بسیار بالایی بیان کرد که آنگونه که از شواهد امر پیداست تمامی اهداف عالیه حکومت اسلامی پس از سی سال محقق شده است. از جمله این اهداف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برپا کردن چوبه های دار در میادین کشور و کسب بالاترین نرخ اعدام در سراسر جهان. شکستن قلم تمام مطبوعات و خفه کردن تمامی منتقدان. درو کردن مفسدین و فاسدین اعم از اقلیت های قومی، مذهبی، روشنفکران و دانشجویان. قتل عام هزاران زندانی سیاسی. ممنوع شدن تمامی احزاب و جبهه ها و فرمانروایی سپاه اوباشان تحت نام سپاه پاسداران. کشتن صدها نفر اسراییلی در طول بیش از سی سال به دست تروریستهای تحت الحمایه جمهوری اسلامی. سقوط جایگاه ایران به میان فلک زده ترین و فقیر ترین کشورهای جهان. برباد دادن آبرو، حیثیت و وجاهت ایران در جهان.

(متن کامل این سخنرانی را میتوانید در کتاب «صحیفه امام»، جلد نهم، صفحات ۲۸۱-۲۸۴ پیدا کنید. همچنین این سخنرانی به صورت تصویری از اینجا قابل دسترس است.)  

اگر ما از اول كه رژيم فاسد را شكستيم و اين سد بسيار فاسد را خراب كرديم، به طور انقلابي عمل كرده بوديم، قلم تمام مطبوعات را شكسته بوديم و تمام مجلات فاسد و مطبوعات فاسد را تعطيل كرده بوديم و روساي آنها را به محاكمه كشيده بوديم و حزب هاي فاسد را ممنوع اعلام كرده بوديم و روساي آنها را به سزاي خودشان رسانده بوديم و چوبه هاي دار را در ميدان هاي بزرگ برپا كرده بوديم و مفسدين و فاسدين را درو كرده بوديم، اين زحمت ها پيش نمي آمد. من از پيشگاه خداي متعال و از پيشگاه ملت عزيز عذر مي خواهم، خطاي خودمان را عذر مي خواهم. خطای خودمان را عذر میخواهم. ما مردم انقلابي نبوديم [این قسمت از فیلم حذف شده: دولت ما انقلابي نيست، ارتش ما انقلابي نيست، ژاندارمري ما انقلابي نيست، شهرباني ما انقلابي نيست، پاسداران ما هم انقلابي نيستند، من هم انقلابي نيستم.] اگر ما انقلابي بوديم، اجازه نمي داديم اينها اظهار وجود كنند. تمام احزاب را ممنوع اعلام مي كرديم ، تمام جبهه ها را ممنوع اعلام مي كرديم، يك حزب! و آن حزب الله، حزب مستضعفين ! و من توبه مي كنم از اين اشتباهي كه كردم. و من اعلام مي كنم به اين قشرهاي فاسد در سرتاسر ايران كه اگر سر جاي خودشان ننشينند ما به طور انقلابي با آنها عمل مي كنيم ]صدای جمعیت:صحیح است صحیح است[ مولای ما امیر المومنین (ع) اون مرد نمونه عالم، اون انسان به تمام معنی انسان، اون که در عبادت آنطور بود و در زهد و تقوا آنطور و در رحم و مروت آنطور و با مستضعفین آن طور بود، با مستکبرین و با کسانی که توطئه می کنند، شمشیر را می کشید و 700 نفر را در یک روز چنان که نقل می کنند از یهود بنی قریظه که نظیرش اسراییل بود و اینها از نسل آنها شاید باشند از دم شمشیر گذراند. خداوند تبارک و تعالی در موضع عفو و رحمت، رحیم است و در موضع انتقام، انتقام جو. امام مسلمین هم این طور بود در موقع رحمت، رحمت و در موقع انتقام، انتقام. ما نمی ترسیم از این که در روزنامه های سابق، در روزنامه های خارج از ایران، برای ما چیزی بنویسند، ما نمی خواهیم وجاهت در ایران، در اسلام و در خارج کشور پیدا کنیم. ما می خواهیم بر حرف خدا عمل کنیم و عمل خواهیم کرد. ]صدای جمعیت: صحیح است، صحیح است.[

----
به صفحه فیسبوک صدای محکوم بپیوندید.