۱۳۹۲ شهریور ۲۶, سه‌شنبه

خیمه شب بازی خرداد 92

در مثلاً انتخاباتی که شورای نگهبانِ منصوب خامنه ای کاندیداها را دستچین می کند، همه کاندیداها بدون استثناء عروسک های خیمه شب بازی هستند. چنانچه روباه بنفش با آن همه وعده و وعید نشان داده که از خود اراده ای ندارد و عملا گربه دست آموز علی خامنه ای است. از دعوت سپاه به شرکت در پروژه های اقتصادی گرفته تا "شستشوی شبهات سال 88" همگی این واقعیت انکار ناپذیر را گواهی می دهند.

سناریوی شرکت هرباره ی عده ای در چیزی که جمهوری اسلامی از آن به عنوان انتخابات یاد می کند، براستی فکاهی دردناکی است که بخشی از جامعه ی ما به آن دچار شده است. عده ای ساده اندیش به مدد شبکه های معلوم الحال خبری چون آیت الله بی بی سی و رادیو خاتمی (فردا) هر چهار سال یکبار خودشان سر خودشان را کلاهی گشاد می گذارند. این افراد فراموش می کنند که تمامی کاندیداها از پیش توسط یک فرد و بر اساس یک معیار خاص انتخاب شده اند و نهایتاً ریش و قیچی دست خامنه ای است که بنا به شرایط، هر کسی را که صلاح می داند از صندوق بیرون بکشد. 

به هر حال اینبار اما حسن کلید نه زبان چرب و نرم خاتمی شیاد را داشت و نه اوضاع و احوال داخلی و خارجی این اجازه را داد تا بتواند پشت ماسک مضحک اعتدال بیش از چند ماهی مخفی شود. حسن کلید خیلی زود ماهیت کثیف آخوندی خود را نشان داد.

-----